eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodydocieranie hamulców › Re: docieranie hamulców
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: docieranie hamulców
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <jrhtt3$qme$1@usenet.news.interia.pl>
    <jri2u1$cpj$82@usenet.news.interia.pl>
    <jri3dk$3pd$2@usenet.news.interia.pl>
    <jri3ls$cpj$83@usenet.news.interia.pl>
    <1...@4...net>
    <jrl3dt$cpj$147@usenet.news.interia.pl>
    <1nnqyxk1o1386.iztswke5igkc$.dlg@40tude.net>
    <jrl611$cpj$148@usenet.news.interia.pl>
    <u5wnhwa0znuv$.1p1wvu0sid2s7.dlg@40tude.net>
    <jrljn0$cpj$157@usenet.news.interia.pl>
    Date: Mon, 18 Jun 2012 01:44:08 +0200
    Message-ID: <716zu93pmzza.1kxgzenswursf$.dlg@40tude.net>
    Lines: 27
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.53.27
    X-Trace: 1339976649 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1222 83.11.53.27:7002
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2455243
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sun, 17 Jun 2012 21:54:40 +0000 (UTC), to wrote:

    > begin Tomasz Pyra
    >
    >>> Idąc tym tokiem rozumowania dochodzimy do konkluzji, że najlepszą
    >>> przyczepność w zakrętach mają samochody z małym rozstawem osi.
    >>
    >> Nie jest to ten tok rozumowania, a wnioski do których doszedłeś są
    >> błędne. Rozstaw kół to jedno, a różnica rozstawu kół przedniej i tylnej
    >> osi to inna sprawa.
    > (...)
    >> Dlatego dołożenie dystansów na przednią oś zmniejsza nadsterowność.
    >> Dokłądanie ich do tylnej osi zwiększa nadsterowność. Samochody które
    >> mają tylko stabilizator z przodu są bardziej podsterowne niż te które
    >> mają dwa stabilizatory. A usztywnianie tylnego stabilizatora daje
    >> bardziej nadsterowne zachowanie.
    >
    > Zmierzam do tego, że upraszczasz. Dystanse to nie to samo co
    > stabilizator. W ogóle o jakich sytuacjach mówisz? Przy wejściu, wyjściu,
    > z gazem, bez gazu?

    Dobra dobra... Już nie kombinuj :)
    Wiedziony błędną intuicją napisałeś coś zupełnie odwrotnie niż w
    rzeczywistości, a teraz kombinujesz odwracać kota ogonem.

    Szerszy tył _pogłębia_ nadsterowność przy wejściu, wyjściu, zejściu,
    przejściu i w podskokach również, z gazem, bez gazu i w dieslu :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: