  • Data: 2024-07-29 08:20:49
    Temat: Re: do krecików
    Od: ptoki <p...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-07-28 06:26, PiteR wrote:
    > nie spać grupo, zwiedzać
    >
    > Jak rozwiązujecie temat nawigacji w telefonie.
    > Opuszczacie okulary nisko na nos (na subiekta)
    > czy już macie takie wielkie ekrany w autach
    > że widzicie ostro? ;)
    >
    > Okulary progresywne?
    >
    > a może jedziecie na gadanie?
    >
    > Lubię widok mapy z lotu ptaka.

    Uzywam map factor navigatora. Droge widze. Ikonek i nazw ulic czasem nie
    widac ale jazda to nie czas na czytanie, trzeba wiedziec wczesniej co
    sie szuka i wypatrywac zawczasu.

    Jak wzrok sie pogarsza az tak ze nie widac co na ekranie to nie wiem co
    poradzic. Moze wiekszy akran jak piszesz moze navi gdzie mozna ustawic
    wieksze elementy (map factor umi).

    --
    Lukasz