  • Data: 2024-07-29 09:58:16
    Temat: Re: do krecików
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 28 Jul 2024 12:26:00 +0100, PiteR wrote:
    > nie spać grupo, zwiedzać
    >
    > Jak rozwiązujecie temat nawigacji w telefonie.
    > Opuszczacie okulary nisko na nos (na subiekta)
    > czy już macie takie wielkie ekrany w autach
    > że widzicie ostro? ;)
    >
    > Okulary progresywne?

    Okulary mam juz progresywne :-(

    Przy czym ja jestem krótkowidzem, i bardziej chodziło o zegarek, bo
    juz nie widziałem godziny wyraźnie w okularach "do dali".
    Teraz sie pozmieniało i może bym widział, ale od zegarek przestałem
    nosić :-)

    Na nawigację w telefonie średnio pomaga, bo telefon na szybie jednak
    dość wysoko. No i dość daleko, więc może się mieścic w zakresie
    widzenia.

    > a może jedziecie na gadanie?
    >
    > Lubię widok mapy z lotu ptaka.

    To nie masz większego problemu, bo trasę ogólnie widać.
    Gorzej z wpisywaniem adresu.

    A samochody z wbudowaną nawigacją ekrany mają niżej.

    J.