  • Data: 2024-07-28 22:53:15
    Temat: Re: do krecików
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:v85st0$58u$1@news.chmurka.net>
    user Uncle Pete pisze tak:

    > Mam już sztuczne soczewki w obu oczach - ustawione na
    > nieskończoność, ale nie potrzebuję okularów, aby śledzić nawigację
    > w telefonie (6,5"). Gorzej z grzebaniem w nawigacji. Generalnie
    > jak potrzebuję widzieć ostro blisko i daleko używam okularów
    > "połówek" bez ramki na górze. Nie odczuwam dyskomfortu.

    Mnie okulary irytują. Czasem popatrzę przez nie w lusterka.
    A ponad nimi na nawigację. Już nic nie widzę z bliska.
    To przełączanie zabiera czas w nieznanej okolicy.

    Będę próbował wozić laptop 16" z dotykowym ekranem. W telefonie będę
    włączał hotspot wifi a na laptopie Google Maps. Wystarczy mi żebym
    wiedział, którą mieścinę przy autostradzie za chwile mijam.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem