-
11. Data: 2012-06-21 21:37:51
Temat: Re: dlaczego nie w203/T203 270CDI?
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2012-06-21 21:31, scobowski pisze:
> W dniu 2012-06-21 21:14, Lewis pisze:
>
>> Rzadki - owszem, kosztowny - na pewno nieco kosztowniejszy niż pasztet
>> czy golf ale też nie jakoś specjalnie drogi.
>>
>> Wszelkie części są dostępne bez najmniejszego problemu. Ich ceny też są
>> jak najbardziej do przełknięcia. Najdroższe elementy to listwa DI -
>> jakieś 1100zł i turbo.
>
> ... no i vectra.. ;-)
>
Mówisz że 9-5 to vectra?
Vectra to 9-3 SS.
--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis
-
12. Data: 2012-06-22 01:33:07
Temat: Re: dlaczego nie w203/T203 270CDI?
Od: scobowski <s...@m...pl>
W dniu 2012-06-21 21:34, Przembo pisze:
> Skoro masz rozrzut taki, że myślałeś o kompakcie z dieslem 1.6 i
toż pisałem, że genialny motór, ale znacząco za słaby :)
> jednocześnie chcesz poniżej 7s do 100kmph to może wróć do Audi i
> przemyśl S4 2.7 biturbo, albo S6 4.2? Bo inaczej zostaje Ci baaardzo
Trochę już rzygam audi ;) no i w zakładanym przedziale cenowym będzie
bliższe 10 lat niż 5-ciu (fakt, merol też)
> ostro dłubane ~2.0 td lub mniej dłubane ~3.0 td... IMHO już lepiej
> większą benzynę brać.
Zasugerowałeś się tym 1,6HDI. Nie pisałem, że musi być dizel (choć
spalanie nie jest bez znaczenia)
Z drugiej strony - praktycznie nie przywozi się do kraju benzyniaków,
nie ma za bardzo z czego wybierać.
>
> Pozdr
>
> PS. W203 270CDI ma około 9s do setki
a to źle ;> sugerowałem sie relatywnie wysokim momentem (coś ca 350Nm)
-
13. Data: 2012-06-22 01:35:39
Temat: Re: dlaczego nie w203/T203 270CDI?
Od: scobowski <s...@m...pl>
W dniu 2012-06-21 21:34, Przembo pisze:
> Skoro masz rozrzut taki, że myślałeś o kompakcie z dieslem 1.6 i
toż pisałem, że genialny motór, ale znacząco za słaby :)
> jednocześnie chcesz poniżej 7s do 100kmph to może wróć do Audi i
> przemyśl S4 2.7 biturbo, albo S6 4.2? Bo inaczej zostaje Ci baaardzo
Trochę już rzygam audi ;) no i w zakładanym przedziale cenowym będzie
bliższe 10 lat niż 5-ciu (fakt, merol też)
> ostro dłubane ~2.0 td lub mniej dłubane ~3.0 td... IMHO już lepiej
> większą benzynę brać.
Zasugerowałeś się tym 1,6HDI. Nie pisałem, że musi być dizel (choć
spalanie nie jest bez znaczenia)
Z drugiej strony - praktycznie nie przywozi się do kraju benzyniaków,
nie ma za bardzo z czego wybierać.
>
> Pozdr
>
> PS. W203 270CDI ma około 9s do setki
a to źle ;> sugerowałem sie relatywnie wysokim momentem (coś ca 350Nm)
-
14. Data: 2012-06-23 10:28:36
Temat: Re: dlaczego nie w203/T203 270CDI?
Od: "Przembo" <x...@x...xx>
*scobowski* w wiadomości news:js0b9d$7vl$1@mx1.internetia.pl napisał(a):
>> jednocześnie chcesz poniżej 7s do 100kmph to może wróć do Audi i
>> przemyśl S4 2.7 biturbo, albo S6 4.2? Bo inaczej zostaje Ci baaardzo
> Trochę już rzygam audi ;) no i w zakładanym przedziale cenowym będzie
> bliższe 10 lat niż 5-ciu (fakt, merol też)
Od 5cio letniego Focusa itp wolałbym nawet 15 letnie Audi, a odpowiednia
wersja Audi będzie czasem sporo droższa ;-)
>> ostro dłubane ~2.0 td lub mniej dłubane ~3.0 td... IMHO już lepiej
>> większą benzynę brać.
> Zasugerowałeś się tym 1,6HDI. Nie pisałem, że musi być dizel (choć
> spalanie nie jest bez znaczenia)
A jak się zapatrujesz na LPG, jeśli jesteś na nie to nie czytaj dalej bo
spalanie w mieście moich propozycji to 14-16 l LPG... z drugiej strony
kurduple turboklekoty w kompktach też pala 7-8l ON więc na jedno wychodzi.
> Z drugiej strony - praktycznie nie przywozi się do kraju benzyniaków, nie
> ma za bardzo z czego wybierać.
Powyższe jest prawdą jeśli patrzysz na pojemności ~2.0. W przypadku modeli w
których były większe silniki można już coś znaleźć.
Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć że silniki BMW są bardzo
ekonomiczne, przyśpieszenie 525 to około 8s AFAIR, a zadbane E39 lub
odpowiednik W203 czyli E46 kupisz w swoim budżecie bez problemu, a przy
okazji okaże się że spala to tyle co jakieś podłe 2.0, jednak w
przeciwieństwie do niego choć jedzie.
Druga dość dobra opcja to Mondeo 2.0 lub któreś V6
>> PS. W203 270CDI ma około 9s do setki
> a to źle ;> sugerowałem sie relatywnie wysokim momentem (coś ca 350Nm)
Ja jak kupowałem auto to też zwracałem uwagę na osiągi i jak to się
skończyło? Autem które przyśpiesza od 100 do 200 niewiele dłużej niż od 0 do
100, permanentnym bananem na twarzy i spalaniem... no tu mie ma się czym
chwalić/żalić. Może spraw sobie coś co ma poniżej 10s do setki, to i tak nie
jest zły wynik, poza tym wydaje mi się że takie 270cdi i tak będzie się
zbierać ;-)
Pozdr