-
51. Data: 2010-08-04 19:38:39
Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
Od: "blur" <b...@p...onet.pl>
Użytkownik "KLOSZ" <konradki@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:4c593a7c$0$17096$6...@n...neostrad
a.pl...
>
> Jest jeszcze jeden aspekt sprawy.... w swojej drugiej sevence mialem
> niespodzianke taka mianowicie, ze poniewaz poprzedni wlasciciel nie
> zakrecal kranika i tankowal zawsze przed osiagnieciem rezerwy, to jak
> musialem zdjac zbiornik okazalo sie, ze kranika nie da sie ruszyc, bo sie
> zastal na amen w pacierzu. Wiec od czasu do czasu warto pokrecic, zeby sie
> nie "zespawal".
>
> Ale generalnie zgadzam sie z Sebastianem - jak jest dobrze to krecic po
> kazdym zatrzymaniu nie trzeba. Na dluzsze postoje bym zakrecal (zima,
> miesiac postoju w garazu itepeitede.), ot tak dla swietego spokoju.
Dokładnie mam takie samo zdanie, też stwierdziłem że nie będę zakręcał
i nie zakręcałem, jadę sobie w mieście i kurna moto zaczyna się dławić,
no to kręcę i za cholerę nie mogę przekręcić na rezerwę, moto zgasło a
ja wyszedłem na buraka co mu sie moto psuje :)
pozdro
blur
to było w xt350 :)
-
52. Data: 2010-08-04 20:40:57
Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
Od: n...@s...com
On Wed, 4 Aug 2010 21:12:01 +0200, "Ivam"
<filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:
>Podlaczylem.
skoro nie widac roznicy to po co przeplacac ?
>No wlasnie nie wiem - dlatego pytam.
Jak pytasz jak twierdziles ze zauwazyles brak roznicy :)
Moze w biurze projketowym jamachachachachy w Xinxiang sie kartki
pomieszaly i wyszlo stad ta pompa ?
pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!
http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html
-
53. Data: 2010-08-06 19:05:00
Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
Od: "Hinek" <h...@t...pl>
Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał
>
> Wiele moto ma (albo miało) pompe na prąd i oprócz tego kranik przy baku - na
> przykład ZX10.
>
>
Albo np. Honda Deauville itd, itp.
--
Hinek
-
54. Data: 2010-09-02 11:37:04
Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
Od: Gravel <m...@g...com>
On 4 Sie, 11:26, zuzka600f <z...@o...pl> wrote:
> Czesc :)
> 2. jak masz nieszczelny zawor iglicowy, paliwo moze przesaczyc sie do
> cylindra (-drow) i po sciankach dojsc do oleju, rozrzedzajac go
> (utrata wlasciwosci smarnych). Sa co prawda teorie, ze paliwo jest
> lotne i zaraz po zagrzaniu odparuje, ale wiecej slyszalem/czytalem o
> szkodliwosci takiej mieszanki dla silnika.
True, mialem taki case, wylalem ponad 5 litrow oleju a wczesniej moto
gaslo i plulo olejopaliwem po filtrze powietrza. W sumie nic dziwnego,
przez zime wyparowalo jakies 10l paliwa.
Nie radze wylaczac pompki podcisnienowej na dluzej.
Pozdr,
Gravel
-
55. Data: 2010-10-13 17:46:49
Temat: Re: dlaczego mam zakrecac kranik?
Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>
W dniu 2010-08-04 11:45, zuzka600f pisze:
> Czesc :)
>
> On 4 Sie, 11:42, "Tmek"<g...@o...pl> wrote:
>>
>> To malo widziales.
>> Afryka, tenera itd ma i kranik i pompe.
>>
>
> Mozesz miec racje - nie przygladalem sie im pod tym katem. Natomiast
> raczej spodziewam sie tam kranika podcisnieniowego, a nie zwyklego
> rygla.
>
W Super Tenerze jest zwykły. Sprawdzone :). Poprzednio jeździłem na
motorze z jednym kranikiem i jak kupiłem taki z dwoma to 4 razy polałem
sobie silnik benzyną :D
--
Wojtek Sobociński
GG#3101892