  • Data: 2009-08-24 13:14:11
    Temat: Re: desktop: składak, czy firmówka?
    Od: "tg" <a...@b...cpl> szukaj wiadomości tego autora

    "lelek" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
    news:h6u1f4$eiu$1@inews.gazeta.pl...
    > A właśnie głośna praca dotychczas
    > posiadanych składaków była ich piętą achillesową.

    tradycyjnie - skladacz do d... i oszczedzil tam gdzie sie nie oszczedza
    czyli na zasilaczu, chlodzenie procka tez pewnie najtansze z mozliwych

    nie widze mozliwosci zeby typowy komp z czesci ze sredniej polki halasowal
    (zakladajac zasilacz, coller i obudowe *rowniez* ze sredniej polki!)

    byl watek pare dni temu h6fh99$rfn$...@i...gazeta.pl

    > 4) a jakie są Wasze opinie o polskich "firmówkach" typu Komputronik, Vobis,
    > Sferis, Alsen czy Adax? Jakie doświadczenia?

    afaik nie oferuja gwarancji on site wiec po co?

    > 5) czy warto dawać więcej za markę?

    tylko naprawa na miejscu mogla by moim zdaniem usprawiedliwiac ladowanie
    kasy w komp firmowy przez przecietnego usera