  • Data: 2009-08-25 12:05:28
    Temat: Re: desktop: składak, czy firmówka?
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Jacek Maciejewski" <j...@o...pl> wrote in message
    news:3qxppkx00mxw.1nu522a9kplz8$.dlg@40tude.net...

    > Uważaj bo pan ze sklepu ci przyjdzie, zwłaszcza następnego dnia :)

    :)

    Kolega chce komputer do pracy, wiec raczej nie bedzie mial czasu i ochoty
    uzerac sie z panami ze sklepu zostawiajac sprzet na tydzien za kazdym razem,
    kiedy cos padnie. U mnie pracuja praktycznie same Delle (spore upusty dla
    srodowiska akademickiego) i o obsludze klientow biznesowych zlego slowa
    powiedziec nie moge. Fakt, ze call centre wciaz jest w indiach, ale cala
    obsluga klienta na 5.

    Lelek, jesli wezmiesz Della, skus sie tez na 3-letnia rozszerzona gwarancje.
    Troche to kosztuje, ale spisz spokojnie i w razie problemow musza przyslac
    inzyniera w nastepny dzien roboczy. Przelicz ile twoj biznes moze
    potencjalnie stracic przez brak komputera, bo skladak tydzien u pana Jozka w
    serwisie stoi, i sam przekalkuluj czy warto.

    Pozdrawiam
    Kamil