  • Data: 2009-08-25 06:52:02
    Temat: Re: desktop: składak, czy firmówka?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 24 Aug 2009 12:35:48 +0000 (UTC), lelek napisał(a):

    > Zacząłem się więc zastanawiać czy by nie wziąść jakiegoś gotowego desktopa ze
    > stajni Della, HP, czy Lenovo.

    Tu na grupie raczej nie znajdziesz entuzjastów gotowych komputerów. Panuje
    przekonanie że składak złożony po precyzyjnej analizie potrzeb użytkownika
    zawsze będzie i lepszy i tańszy od gotowca ze sklepu. Po to zresztą PC ma
    modułową budowę aby można było go dostosowywać. A warunki gwarancji na
    poszczególne części składowe wcale się nie różnią od gotowców a nawet
    bywają korzystniejsze.
    --
    Jacek