  • Data: 2009-08-26 08:29:42
    Temat: Re: desktop: składak, czy firmówka?
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "tg" <a...@b...cpl> wrote in message
    news:5921e$4a940259$59641b7f$19532@news.upc.ie...
    > "kamil" <k...@s...com> wrote in message

    > i nie ma szans zeby dowolna gwarancja onsite byla w podobnych okolicach
    > cenowych, znowu powtarzam - to jest fajna rzecz ale nie przy zwyklym
    > pc dla przecietnego, znajacego sie chociaz troche na rzeczy usera, chyba
    > ze koszta nie graja roli

    Wlasnie dla przecietnego, nie znajacego sie rzeczy usera to jest rozwiazanie
    idealne, bo jakos nie wyobrazam sobie mojej mamy wymieniajacej padnieta
    czesc i opychajacej jej potem na allegro. Ale faktycznie cenowo tak dobrze
    nie bedzie, wiec nie ma tematu.

    Faktycznie moj blad, nie wzialem pod uwage ograniczen cenowych wiec tematu
    nie ma..

    Pozdrawiam
    Kamil