  • 31. Data: 2009-11-03 19:14:11
    Temat: Re: dekodujaca karta graficzna
    Od: Tomasz Kordat <t...@w...peel>

    aL pisze:

    > Wskaż, gdzie dokonałem takiego przyrównania.
    > aL

    Zauważ, że wątek jest o divx, czyli (upraszczając) rodzaju mpeg4, a ty
    proponujesz kartę do mpeg2.

    TK

  • 32. Data: 2009-11-03 19:50:17
    Od: aL <b...@w...pl>

    Tomasz Kordat pisze:

    > Zauważ, że wątek jest o divx, czyli (upraszczając) rodzaju mpeg4, a ty
    > proponujesz kartę do mpeg2.

    Wątek jest o dekodującego karcie graficznej. Ja podałem przykład dekodera
    sprzętowego, który przejmował zadanie dekodowania video w czasach, z
    których pochodzi sprzęt pytającego. Ty nie udzieliłeś żadnej konstruktywnej
    odpowiedzi, tylko prężysz e-peen czepiając się mojej propozycji.
    Używałeś tej karty, czy tylko sobie piszesz, aby pisać?
    Podałem przykład taniego rozwiązania, dzięki któremu człowiek będzie mógł
    bez problemu oglądać filmy z DVD na swoim komputerze lub telewizorze i
    z dużym prawdopodobieństwem będzie mógł zobaczyć filmy w divx.
    Wciąż wiele współczesnych kart ATI i NVIDIA ze średniej półki może
    jedynie pomarzyć
    o takiej jakości obrazu na wyjściu TV.
    aL

  • 33. Data: 2009-11-03 21:01:07
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 03 Nov 2009 20:50:17 +0100, aL <b...@w...pl> wrote:

    >Podałem przykład taniego rozwiązania, dzięki któremu człowiek będzie mógł
    >bez problemu oglądać filmy z DVD na swoim komputerze lub telewizorze i
    >z dużym prawdopodobieństwem będzie mógł zobaczyć filmy w divx.

    Możesz mi napisać w jaki sposób chcesz dekoderem MPEG-2 dekodować
    DIVX?

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 34. Data: 2009-11-03 23:25:43
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    jerzu pisze:

    > Możesz mi napisać w jaki sposób chcesz dekoderem MPEG-2 dekodować
    > DIVX?

    A nie wystarczy po prostu zainstalować te kodeki (mpeg, ogg, divX, xVid) ,
    żeby odtwarzacz sam sobie dobrał odpowiedni przy odtwarzaniu filmu? Ja
    zainstaluję na dysku C i zapominam. Nic nie ustawiam, nic nie przestawiam.
    Uruchamiam Cinema Player czy Windows Madia Player 11 i nic mnie więcej nie
    obchodzi.

    --
    animka