  • 1. Data: 2012-11-30 20:32:07
    Temat: dekoder hd6000 z polsatu - daje rade?
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    witam

    Przymierzam się do polsatu. Za darmochę oferują dekoder ich produkcji z
    oznaczeniem hd6000. Z opisu wynika że ma usb, do którego można podłączyć
    dysk/pendriva. Pytanie (na które sprzedawca nie zna odpowiedzi) czy
    można dowolny dysk w zasilanej kieszeni?
    Co w takim przypadku nagra ów dekoder na dysk. konkretne pliki do
    odtwarzania na kompie, czy sformatuje cały dysk na swój system i nieda
    się go odczytać na PC....

    Czy są sprawdzone względnie tanie sprzęty które mogę kupić na wolnym
    rynku i za ich pośrednictwem nagrywać polsatowskie audycje na dysk,
    zapisując w plikach avi czy podobnych?

    ToMasz

  • 2. Data: 2012-12-01 12:04:34
    Temat: Re: dekoder hd6000 z polsatu - daje rade?
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    ToMasz <n...@n...neostrada.pl> wrote:
> [...]
    > Co w takim przypadku nagra ów dekoder na dysk. konkretne pliki do
    > odtwarzania na kompie, czy sformatuje cały dysk na swój system i nieda

    Nic nie nagra. Gniazdo USB w obecnym firmwarze nie ma żadnej
    funkcjonalności.

  • 3. Data: 2012-12-01 12:12:00
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 1 Dec 2012 12:04:34 +0100, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Nic nie nagra. Gniazdo USB w obecnym firmwarze nie ma żadnej
    > funkcjonalności.

    No to będzie prześliczna niezgodność z umową:
    http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa
    /dekoder-hd-6000.cp
    Można sobie potestować i oddać, zrywając umowę. Oczywiście wcześniej
    pilnując, żeby dekoder był częścią umowy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 4. Data: 2012-12-01 12:33:53
    Od: sklep <N...@o...pl>

    W dniu 01.12.2012 12:04, Maciej Bebenek pisze:

    > Nic nie nagra. Gniazdo USB w obecnym firmwarze nie ma żadnej
    > funkcjonalności.
    Może inaczej. Trafiłem na kumatego gościa na stoisku w markecie (panie z
    infolini umieją tylko czytać reklamy i nic nie wiedzą). Gość twierdzi
    ze po podłączeniu polsatowego dysku twardego - napewno nagra. Ale co
    będzie na dysku - niewie. w opisie dysku(który jest potwornie drogi,
    300zł za 300giga)wyczytałem że dane są zabezpieczone. Dysk jest
    "specjalny", wystarczy mu zasilanie z usb.
    Niestety, na pytanie czy z owym dyskiem można oglądać coś innego i
    nagrywać coś innego - facet nie umiał odpowiedzieć.
    Dzisiaj na infolini powiedzieli mi że dostanę dekoder hd3000. Nie wiem
    czy jest gorszy czy lepszy.
    za lepszy dekoder muszę zapłacić 49zł +5/mc więc wolałbym za 100-300
    kupić coś z allegro, byle by działało po ludzku. Pytanie czy poza
    sprzętami typu: SAGEMCOM ESI88-320, mającymi polsat w nazwie i na
    obudowie coś wchodzi w grę czy nie.

    ToMasz

  • 5. Data: 2012-12-01 13:19:10
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    sklep <N...@o...pl> wrote:

> [...]
    > kupić coś z allegro, byle by działało po ludzku. Pytanie czy poza
    > sprzętami typu: SAGEMCOM ESI88-320, mającymi polsat w nazwie i na

    Sorry, nie wiem dlaczego, ale odruchowo założyłem że piszesz o STB do DVB-T
    i ichniejszych naziemnych programów kodowanych ;-)

    Działa, ale - jak sam odkryłeś - nagrania są zaszyfrowane i do odtworzenia
    jedynie na tym samym egzemplarzu dekodera. Można próbować podłączyć inne
    napędy, ale wszystko zależy od ich prądożerności.

  • 6. Data: 2012-12-01 17:10:57
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-12-01 13:19, Maciej Bebenek pisze:
    > Działa, ale - jak sam odkryłeś - nagrania są zaszyfrowane i do odtworzenia
    > jedynie na tym samym egzemplarzu dekodera. Można próbować podłączyć inne
    > napędy, ale wszystko zależy od ich prądożerności.

    Nie znam tego sprzętu ale w nowych Ariwach Fergusona są instalowane nowe
    procesory w których _sprzętowo_ są kodowane nagrania z kanałów
    kodowanych. To znaczy że nawet jeśli sprzedawca zgodnie z prawdą
    twierdzi że nagrania z dysku można odtwarzać na komputerze to już nie
    dopowiada że nie wszystkie nagrania. ;-)
    Podziękujcie za takie zagrywki unijnym urzędasom co w taki sposób
    chronią prawa autorskie.
    Jeśli komuś zależy na wszechstronnym używaniu sprzętu to warto kupić
    starszy model.

  • 7. Data: 2012-12-01 20:46:23
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 01.12.2012 17:10, z pisze:

> [...]
    > chronią prawa autorskie.
    > Jeśli komuś zależy na wszechstronnym używaniu sprzętu to warto kupić

    to poradź proszę jaki starszy model kupić. czy polsat "paruje" karty z
    dekoderem? Bo jeśli tak, to chyba sobie mogę pomarzyć....
    ToMasz

  • 8. Data: 2012-12-01 21:42:25
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    ToMasz <n...@n...neostrada.pl> wrote:

    > to poradź proszę jaki starszy model kupić. czy polsat "paruje" karty z
    > dekoderem? Bo jeśli tak, to chyba sobie mogę pomarzyć....

    Paruje, ale...
    http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa
    /modul-cam-ci-plus.cp

  • 9. Data: 2012-12-02 10:05:57
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-12-02 01:40, Krzysztof Rudnik pisze:

    > Ale to dotyczy modułu CI a nie CI+. Stare moduły dawały na wyjściu sygnał
    > rozkodowany, te z '+' dają sygnał zakodowany kodem uzgodnionym z dekoderem.
    > By moduł z dekoderem uzgodniły kod muszą posiadać odpowiednie certyfikaty, a
    > intytucja je przyznająca sprawdza, czy dane urządzenie nie może służyć do
    > nielegalnego kopiowania.

    Coraz ładniej :-)

    W takim razie czy taki moduł CI+ polsatu przyda się wątkotwórcy?
    Jakie urządzenie (i za ile) wykorzysta ten "wynalazek" w _pełni_?

  • 10. Data: 2012-12-02 10:36:27
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 02.12.2012 10:05, z pisze:

    > Coraz ładniej :-)
    >
    > W takim razie czy taki moduł CI+ polsatu przyda się wątkotwórcy?
    > Jakie urządzenie (i za ile) wykorzysta ten "wynalazek" w _pełni_?

    mam telewizor z wejściem na moduł CI bez plusa. niestety TV niema
    dvb-s.....
    ToMasz