  • 1. Data: 2012-11-28 23:36:47
    Temat: Nowy transponder TV Trwam Astra 19,2E 11186MHz - brak możliwość nagrywania strumienia?
    Od: "maniek" <m...@b...maila.bo.spamuja.smieciarze>

    Czy użytkownicy tunerów z nagrywaniem mogą sprawdzić czy da się bez żadnych
    problemów nagrać strumień z nowego transpondera TV Trwam Astra 19,2E
    11186MHz V

    Przy próbie zapisu na pendrive-a za pomocą tunera combo: Golden Media Spark
    Triplex ze wskazanego nadajnika jest klapa. Zapalają się odpowiednie ikonki
    sugerujące zapis na wyświetlaczu VFD, pojawia się ikona OSD na ekranie także
    sugerująca zapis, ale dziwnym trafem czas zapisu stoi w miejscu i w sumie
    nic się nie nagrywa.

    Oczywiście dokonanie zapisu z dotychczasowego (zrzut strumienia do pliku
    *.ts), starego nadajnika Astra 19,2E
    12604MHz H (działającego jeszcze do końca listopada) nie sprawia żadnych
    problemów. Generalnie mogę nagrać każdą stację FTA z wykluczeniem wskazanego
    nadajnika tv trwam 11186MHz V.

    Czy wskazany nadajnik 11186MHz V ma jakąś niestandardową ramkę i coś jest
    poblokowane? Czy raczej błąd w oprogramowaniu tunera? Bo nie wiem gdzie
    uderzyć.

  • 2. Data: 2012-11-29 09:10:16
    Od: Clawfinger <c...@w...pl>

    W dniu 28.11.2012 23:36, maniek pisze:
> [...]
    >
    > Czy wskazany nadajnik 11186MHz V ma jakąś niestandardową ramkę i coś jest
    > poblokowane? Czy raczej błąd w oprogramowaniu tunera? Bo nie wiem gdzie

    A kto by to chciał nagrywać :-)

  • 3. Data: 2012-11-29 14:49:45
    Od: K <...@...c>

    W dniu 29-11-2012 09:10, Clawfinger pisze:

    > A kto by to chciał nagrywać :-)

    maniek. przeciez napisal.

  • 4. Data: 2012-11-29 19:58:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "maniek" <m...@b...maila.bo.spamuja.smieciarze> napisał w
    wiadomości grup
    astraweb.com...
> [...]
    > 12604MHz H (działającego jeszcze do końca listopada) nie sprawia żadnych
    > problemów. Generalnie mogę nagrać każdą stację FTA z wykluczeniem

    I prawidłowo.
    Widać moherom nie każą nagrywać.

  • 5. Data: 2012-12-02 16:14:40
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik maniek napisał:
    > Czy użytkownicy tunerów z nagrywaniem mogą sprawdzić czy da się bez żadnych
    > problemów nagrać strumień z nowego transpondera TV Trwam Astra 19,2E
    > 11186MHz V

    Sky Sat Royal - bez problemów (nagrałem ok. 30 sekund, odtworzyłem -
    żadnych nieprawidłowości). Z tym że nagrywałem na wbudowany HDD.
    AB IPBox 9900HD+ - jak wyżej.
    Ale może przez te parę dni jakie minęły od Twojego pytania coś się
    zmieniło u nadawcy...