  • 1. Data: 2012-11-26 10:17:59
    Temat: tuner sat hd z grupami kanalow
    Od: Jan Kuwalski <k...@o...pl>

    vtam

    mam fergusona 7018ci ostatnio popsul sie telewizor i musialem kupic
    nowy. obsluguje hd (jak w tej chwili chyba kazdy)

    tuner jest sd (i zostalbym przy tym ale niektore kanaly zaczynaja byc
    tylko w wersji hd) i ladnie sie w nim sprawoje karta cyfra+

    wiec mam prosbe o rade w zakupie nowego tunera
    co potrzebuje
    dekoder sat hd z kilkoma listami kanalow (mam osobna: muzyke, sport,
    filmy, wszystkie kanaly z cyfry, niemieckie (z astry), polsat(jeszcze
    'stare' czasy) ) i wolalbym tak miec

    to co oferuje cyfra do zakupu to - wszystko + lista ulubionych
    czyli troche malo

    mozecie cos polecic - w miare niedrogiego (ok 200-300zl)?

    drugie pytanie: jesli chce ogladac HD to musze miec kabel HDMI? SCART
    nie wystarczy?

    JanQ

  • 2. Data: 2012-11-26 11:00:04
    Temat: Re: tuner sat hd z grupami kanalow
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-11-26 10:17, Jan Kuwalski pisze:

    > mozecie cos polecic - w miare niedrogiego (ok 200-300zl)?

    TechniSat Digyboxx hd c+.

    pobiera listę c+, swoje tworzysz samemu

    > drugie pytanie: jesli chce ogladac HD to musze miec kabel HDMI? SCART
    > nie wystarczy?

    jak hd to tylko hdmi (ewentualnie component)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 3. Data: 2012-11-26 23:08:30
    Od: Wmak <p...@u...narkive.com>

    Jak chcesz oglądać programy HD w jakości SD to SCART wystarczy
    --
    Wmak