    From: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Date: Sat, 1 Dec 2012 13:19:10 +0100
    Subject: Re: dekoder hd6000 z polsatu - daje rade?

    sklep <N...@o...pl> wrote:

    > Może inaczej. Trafiłem na kumatego gościa na stoisku w markecie (panie z
    > infolini umieją tylko czytać reklamy i nic nie wiedzą). Gość twierdzi ze
    > po podłączeniu polsatowego dysku twardego - napewno nagra. Ale co będzie
    > na dysku - niewie. w opisie dysku(który jest potwornie drogi, 300zł za
    > 300giga)wyczytałem że dane są zabezpieczone. Dysk jest "specjalny",
    > wystarczy mu zasilanie z usb.
    > Niestety, na pytanie czy z owym dyskiem można oglądać coś innego i
    > nagrywać coś innego - facet nie umiał odpowiedzieć.
    > Dzisiaj na infolini powiedzieli mi że dostanę dekoder hd3000. Nie wiem
> [...]

    Sorry, nie wiem dlaczego, ale odruchowo założyłem że piszesz o STB do DVB-T
    i ichniejszych naziemnych programów kodowanych ;-)

    Działa, ale - jak sam odkryłeś - nagrania są zaszyfrowane i do odtworzenia
    jedynie na tym samym egzemplarzu dekodera. Można próbować podłączyć inne
    napędy, ale wszystko zależy od ich prądożerności.