  • 1. Data: 2012-11-27 02:02:16
    Temat: mux-3 lubuskie
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    byly zapowiedzi, ze uruchomia mux-3 w lubuskim a tu cos cisza!!!

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2012-11-27 12:15:18
    Temat: Re: mux-3 lubuskie
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    We wtorek, 27 listopada 2012, o godz. 02:02:16, napisałeś na temat: "mux-3 lubuskie"
    a...@p...pl a...@p...pl, news:a748b8hpambrti2eoq4q8tie1fklse7b5k@4ax.com

    > byly zapowiedzi, ze uruchomia mux-3 w lubuskim a tu cos cisza!!!

    http://www.emitel.pl/telewizja/naziemna-telewizja-cy
    frowa-dvb-t/harmonogram-wdrazania-mux-3

    MUX3 lubuskie to ETAP 4 – do kwietnia 2014

    --
    TZ

    - Zamach w Sarajewie był kroplą wody, która padła na beczkę z prochem. -

  • 3. Data: 2012-11-28 13:18:43
    Od: Jack <J...@w...pl>

    W dniu 2012-11-27 02:02, a...@p...pl pisze:
    > Czesc,
    >
    > byly zapowiedzi, ze uruchomia mux-3 w lubuskim a tu cos cisza!!!

    Gdzie to zapowiadali? Nie słyszałem.
    A to że mogliby już włączyć to inna sprawa. Kanał 32 jest już wolny i
    czeka. Nie ma technicznych przeciwwskazań do włączenia mux3. Pisz do
    TVP, to oni opóźniają.