  • Data: 2011-05-03 16:48:08
    Temat: Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy
    Od: Art <z...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Hello Art,
    >
    > Tuesday, May 3, 2011, 5:03:40 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Tobie się wydaje, że każdy uzytkownik Sieci mieszka w na tyle gęsto
    > zabudowanym obszarze, ze ISP się o niego biją? Grubo się mylisz -
    > WIĘKSZOŚĆ na "wybór" - TPSA albo uryna. A często nawet TPSA 0202122
    > albo komórka.
    >
    > [...]
    prawo rynku, mnie wystarcza 3 ISP.
    Najwiecej ISP jest tam gdzie będa pieniądze.
    Po wolutku uryna zamienia sie w ISP.
    Czasami uryna powoduje zmiane myślenia ISP,
    i to jest piekne w wolnym rynku .......

    Spodziewasz sie że krzykami na tym forum zmienisz cos?
    Chcesz zmusic wszystkich ISP aby dali wszystkim łącze bez ograniczeń?

    Mój ISP daje standardowe łącze z limitem danych.
    np 4 Mb/s z limitem 80 GB/m,
    a jak chcesz bez limitu to dopłacasz 10 PLN.

    Ale jak ktos chce zrzucic internet na dyskietke to 10 PLN nie jest
    wygórowana ceną ;)

    Jakos z tego powodu nie krzyczę.
    To mój wybór, jak przestanie mi to odpowiadać zmienie operatora.