  • Data: 2011-05-03 22:33:50
    Temat: Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy
    Od: JanuszR <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Już napisałem, różne spiny. Masz blade pojęcie o Fedorze.
    > http://spins.fedoraproject.org/
    Fedora dla mnie jest tylko platformą. Ładuję ułamek tego co jest na
    płycie, jakieś apache, ebtables, iptables, vconfig, brctl, itp. reszta,
    środowiska graficzne, tłumacze, języki i środowiska programistyczne, za
    wyjątkiem podstawowych, odtwarzacze, gry, itp. są mi zbędne. Potem
    kompilacja jądra, łatki na jądro których fedora nie zawiera wg własnych
    potrzeb a obsługa i konfiguracja wyłącznie w trybie tekstowym ze
    zdalnego kompa via ssh i dla wygody mc koniecznie stary jeszcze z czasów
    RH v 4.5. Z tego co obejrzałem na http://spins.fedoraproject.org/ to
    właściwie zabawa. Patrząc z tego punktu widzenia w istocie mam blade
    pojęcie, byle użytkownik Ubuntu bije mnie na głowę. Póki co uwiera mnie
    kiepskie wsparcie na Xena więc pewnie kuzyn Centos ucieszy się :)

    > Po pierwsze, masz coś na potwierdzenie setek GB? Bo generalizujesz bez
    > sensu. Albo daj konkretne statystyki, albo uprawiasz demagogię.
    Mogę jedynie skopiować statystyki za miesiąc powiedzmy kwiecień. Linku z
    oczywistych względów nie podam, musisz więc uwierzyć mi na słowo, że tak
    w istocie jest.

    > Dane są informacją. Kropka. Ile masz lat, by tego nie zrozumieć?
    Pewnie już zbyt dużo, ściągnij zatem dane z http://noc.gts.pl/ i ciesz
    się informacją :)

    Pozdrawiam JanuszR