  • Data: 2011-05-03 17:06:42
    Temat: Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy
    Od: Paweł <j...@n...doczekal> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11-05-03 18:54, Art pisze:

    > Pawle , a jakie ceny za 1 Mb/s za 4 za 6 ?
    >
    > Może tak tanio, że sie nie opłaca innym wchodzić?
    > Może nikt z Twoich znajomych nie pyta , nie szuka w okolicy?
    >
    > Jakby było duże zainteresowanie to ktos by chciał zarobić.
    >
    > Forsa to forsa , największym problem sa ludzie.

    ceny upc, netii i tp znasz. z tym że netia chce jeszcze jakąś 'opłatę za
    utrzymanie łącza'. tp pewnie też by chciała. lokalny ma właśnie pomysły
    w rodzaju 'zablokuję p2p bo się sieć przypchała', jego ceny mnie nie
    interesują. zmierzam do tego że duża konkurencja to coś o czym mówią
    dostawcy, ale nie za bardzo zauważają klienci

    --
    Paweł