  • Data: 2011-05-03 17:27:06
    Temat: Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy
    Od: Art <z...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-03 19:06, Paweł pisze:

    > ceny upc, netii i tp znasz. z tym że netia chce jeszcze jakąś 'opłatę za
    > utrzymanie łącza'. tp pewnie też by chciała. lokalny ma właśnie pomysły
    > w rodzaju 'zablokuję p2p bo się sieć przypchała', jego ceny mnie nie
    > interesują. zmierzam do tego że duża konkurencja to coś o czym mówią
    > dostawcy, ale nie za bardzo zauważają klienci

    Na stronach UPS:
    Fiber Power 10 Mb/s czyli 10/1 zapłacisz 66 PLN.

    Uważasz, że to duzo?!?!?!?!
    U mnie za 6 Mb/s byłoby więcej.

    Jakos nie narzekam, ale ja to z "prowincji" jestem .... ;-P

    Może trzeba by powiedzieć raczej czego oczekujesz, lub na jakie
    ustępstwa/ograniczenia pójdziesz za 50, 66 czy 100 PLN ?

    Ile zaplacić chcesz za 10/1 Mb/s z łączem bez ograniczeń?