    From: JanuszR <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy
    Date: Thu, 28 Apr 2011 23:33:53 +0200

    > piracenie sieć zapycha. Teraz wielkie żale o P2P a zupełny brak
    > zauważenia problemu, że na podobnej zasadzie działa Skype, Joost itd.
    > a szykuje się jeszcze YouView ze swoimi rozwiązaniami. Też będziecie
    > blokować?
    Zapominasz o aspekcie prawnym. Był czas, u mnie też, że "źródłem"
    internetu był DSL, wolno było. Czasami czytam
    wypowiedzi kolegów, że dostali pismo od Sony. Zastanawia mnie, dlaczego
    Sony nie wysyłała tych pism do TPSA? ale ja nie o tym. Dzisiaj, kiedy
    jestem, przynajmniej w swoim mniemaniu, firmą posiadającą jakiś tam
    dorobek, własne know-how uczestniczenie w prawnie śliskich tematach mało
    mnie interesuje. TPSie nie podskoczą a małego zgnoją, taka jest praktyka
    lub będę "kapował". Ponieważ jak wspomniałem cenię sobie święty spokój
    nadstawianie tyłka za pryszcza za to aby mógł sobie na lewo ściągnąć
    "przedpremierowe" wydanie muzyczki nie jest moim priorytetem.

    JanuszR