-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.osn.de!diablo1.news.osn.de!137.226.231
.214.MISMATCH!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!feeder1-2.proxad.net!proxad.net!fee
der2-2.proxad.net!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada
.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.
pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <vqvqzmmz109u$.d57q8ganugp5$.dlg@40tude.net>
<l650sh$q1g$1@node2.news.atman.pl> <l673vp$cno$1@news.mm.pl>
<l6dda5$aut$1@node1.news.atman.pl>
<528b0ee1$0$2169$65785112@news.neostrada.pl>
<528b9ab4$0$2144$65785112@news.neostrada.pl>
<528c5d3d$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
<528cfcb2$0$2186$65785112@news.neostrada.pl>
<528db335$0$2156$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <528db335$0$2156$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: dCi - wynalazek diabła?
Date: Thu, 21 Nov 2013 18:31:43 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 131121-0, 2013-11-21), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 19
Message-ID: <528e4370$0$2287$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.186.27.157
X-Trace: 1385055088 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2287 79.186.27.157:63983
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2511773
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:528db335$0$2156$6...@n...neostrada
.pl...
> Dnia 2013-11-20 19:17, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
> odpisać:
>>> i jak zaobserwuję, że się wypala
>>
>> Po czym to stwierdzasz?
>> Więcej pali wtedy?
>
> Tak. W Vectrze to było 5-6 litrów na godzinę a w Insigni około 3.5 l/h.
> Normalne spalanie na postoju mam 0.6-0.8 l/h na ciepłym silniku - w
> zależności od temperatury na zewnątrz.
I tak cały czas trzymasz kompa na chwilowym zużyciu, czy stukasz po jego
klawiszach przed każdym wyłączeniem silnika?
Następne wpisy z tego wątku
- 21.11.13 18:33 Cavallino
- 21.11.13 19:13 Tomasz Gorbaczuk
- 21.11.13 19:22 Przemeq
- 22.11.13 21:15 Mirek Ptak
- 17.11.13 23:02 LEPEK
- 27.11.13 19:57 Pablo Eldiablo
- 28.12.13 10:41 DJ Abelson(R)
Najnowsze wątki z tej grupy
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
Najnowsze wątki
- 2025-01-12 Jak na naszych oczach odradza się cenzura :-)
- 2025-01-11 Koszty prowadzenia firmy za granicą
- 2025-01-11 19 migrantów
- 2025-01-11 300km/h
- 2025-01-11 Kongres USA uchwalił "Prawo babci Pawlakowej" na MTK [Lex Gradma Pawlak]
- 2025-01-11 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-11 Przestępca wyborczy Musk nadciąga nad Tuskistan?
- 2025-01-11 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-01-09 Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- 2025-01-10 Coś dusi.
- 2025-01-09 akumulator napięcie 12.0v
- 2025-01-10 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-10 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-10 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2025-01-10 Warszawa => System Architect (Java background) <=