  • 1. Data: 2009-04-11 16:31:33
    Temat: d80 i sb600
    Od: qunio <p...@g...pl>

    Chcialbym wyzwolic zdalnie sb600 z czasami rzedu 1/500 1/800. Lampe
    wyzwalam poprzez sterownik blysku i wbudowana lampe. Jednakze wbudowana
    lampa nie pozwala mi na osiagniecie czasow ktotszych niz 1/200. Czy da
    sie to jakos obejsc?

    thx

  • 2. Data: 2009-04-11 17:02:19
    Temat: Re: d80 i sb600
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    qunio pisze:
> [...]
    > wyzwalam poprzez sterownik blysku i wbudowana lampe. Jednakze wbudowana
    > lampa nie pozwala mi na osiagniecie czasow ktotszych niz 1/200. Czy da

    HSS, czyli tryb synchronizacji z krótkimi czasami migawki. Jak lampa to
    ma, to będziesz mógł (przynajmniej ze stopki), a jak nie ma, to kaplica.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Ona mówi, ze chce tu uczynić Magiczne Królestwo, krainę pokoju i
    szczęśliwości, a kiedy kto chce tego dokonać, trzeba uważać na szpiegów

    pawelek_79 poczta.onet.pl

  • 3. Data: 2009-04-11 18:23:08
    Od: "Bartosz" <b...@o...pl>

    Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > HSS, czyli tryb synchronizacji z krótkimi czasami migawki. Jak lampa to
    > ma, to będziesz mógł (przynajmniej ze stopki), a jak nie ma, to kaplica.

    Lampa ma na 100%, pytanie, czy puszka ma...

  • 4. Data: 2009-04-11 19:06:15
    Od: slaweks <s...@s...cz>

    On 11 Kwi, 20:23, "Bartosz" <b...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomościnews:grqigh$olv$3@news.onet.pl...

    > Lampa ma na 100%, pytanie, czy puszka ma...

    Puszka ma. Pytanie czy włączone.

  • 5. Data: 2009-04-11 19:34:46
    Od: qunio <p...@g...pl>

    slaweks wrote:
    wiadomościnews:grqigh$olv$3@news.onet.pl...

    > Puszka ma. Pytanie czy włączone.

    to podziel sie ze mna gdzie to jest bo nie moge znalezc

  • 6. Data: 2009-04-11 19:40:32
    Od: qunio <p...@g...pl>

    slaweks wrote:
    wiadomościnews:grqigh$olv$3@news.onet.pl...