    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: czym sprawdzic monitor CGA (od JAMMA)
    Date: Sun, 07 Jun 2009 19:17:01 +0200

    On Sat, 6 Jun 2009 10:49:24 +0200, franc wrote:
    >Mam stary monitor CGA od gry arcade. 19 calowy Hantarex. Chcialbym go
    >sprawdzic i ustalic co w nim nie dziala (to ze nie dziala wiem od
    >poprzedniego wlasciciela).
    >No i teraz pytanie. Skad wziasc sygnal testowy "w domowych warunkach" dla
    >niego. Czy kombinowac z jakas stara karta CGA dla PC-a? Nie mam mozliwosci
    >wyprobowac go w tej chwili z jakas gra arcade sprzed lat.

    A to wywal w calosci i zapomnij :-)

    CGA zdobyc teraz to wyzwanie duze, a wsadzic do peceta karte ISA to
    tez nie takie proste zadanie.

    Sugerowalbym jakies FPGA lub szybki uC, nawet jakis AVR sie na da.

    Ale jesli nie jestes w tym biegly, to od biedy mozna by programowo
    wygenerowac przebiegi na LPT, lub za pomoca kilku 555 lub 74123.
    Albo wzmocnic sygnal telewizyjny do poziomu TTL.

    J.