  • Data: 2009-06-06 17:59:22
    Temat: Re: czym sprawdzic monitor CGA (od JAMMA)
    Od: "Desoft" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzieki za info.
    > Czy chodzi o RGB wyprowadzone na zewnatrz? Jak wygladaja takie zlacza RGB
    > TV?

    Nie sprawdzałem, ale pewnie można wejść na TV poprzez eurozłącze.
    Oryginalnie zrobione to było w ten sposób, że wykorzystywało się TV który
    miał możliwość (niekoniecznie wykorzystaną) podłączenia OSD czy teletekstu.
    Na matrycy przepinało się wejście na RGB, o ile pamiętam potrzebny był
    sygnał SSC lub SC. A na wejścia podawało się RGB. Tor radiowy szedł do
    kosza.

    --
    Desoft