  • Data: 2011-02-28 21:40:49
    Temat: Re: czym przenieść dane na większy dysk w desktopie hp
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Latet" <l...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:ikbop5$6f3$1@inews.gazeta.pl...

    > A na czym to poddanie się polegało? Na jakim etapie wystąpiło? Jak się
    > objawiało?

    Pacjentem do klonowania partycji byl dysk ATA docelowym RAID 0 na dwóch
    SATA.
    Pacjent z Win7 zawierał partycje początkową dla bitlockera
    BootIt w którymś momencie głupiał i sie wieszał ale juz dokładnie nie
    pamiętam
    Nadmienie że wielokrotnie pod XP uzywałem go - znaczy BootIt- a, również do
    obsługi partycji na Raid i nie było problemu

    Ale skoro jestes ciekawy szczegółów, to odgrzebałem swój wątek z sierpnia na
    powyższy temat gdy zaczynałem przygode z W7
    http://www.tinyurl.pl?YeR5ZkP2