  • 1. Data: 2010-03-10 16:32:26
    Temat: czy zaloze na to filtr?
    Od: "kamtzu" <k...@t...usunTo.pl>

    Witam,
    Niestety upuscilem kiedys aparat (Panasonic Lumix DMC-FZ18) i powstało takie
    wgniecenie
    http://img411.imageshack.us/img411/7123/clipboard01g
    .jpg
    Wszystkie zdjecia (robione komorka) przedstawiaja to samo miejsce tylko pod
    roznymi katami. Poza tym sladem aparat dziala bez zarzutu.
    Jak myslicie, czy jest szansa nakrecic na to filtr polaryzacyjny? Nie
    chcialbym wydac 100-150zl na marne...

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-03-10 17:11:46
    Temat: Re: czy zaloze na to filtr?
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On 10 Mar, 17:32, "kamtzu" <k...@t...usunTo.pl> wrote:
    > Witam,
    > Jak myslicie, czy jest szansa nakrecic na to filtr polaryzacyjny? Nie
    > chcialbym wydac 100-150zl na marne...

    Coz za pytanie? Elegancko wyprofiluj (jak nie potrafisz daj jakiemus
    przedszkolakowi) i wkrecaj co chcesz.
    StaM

  • 3. Data: 2010-03-10 17:23:24
    Od: "Hants" <marcin@WYTNIJ_TOhants.pl>

    "kamtzu" <k...@t...usunTo.pl> wrote in message

    Kup jakis uzywany, nawet odrapany filtr UV, wytnij mały kawałek z jego
    oprawki (np pilnikiem iglaczkiem) , wkręć i odtworz tor gwintu..

  • 4. Data: 2010-03-10 19:25:53
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    kamtzu pisze:
    > Witam,
    > Niestety upuscilem kiedys aparat (Panasonic Lumix DMC-FZ18) i powstało
    > takie wgniecenie
    O cholera, mocne te Panasoniki. To czesc ruchoma, gorzej
    nie mógl upasc... Uzywalem z FZ28 filtra Cokin -
    niewygodne ale dziala. Wkrecany fitr tu nie wejdzie.

    pozdro
    --
    A S

  • 5. Data: 2010-03-10 20:19:16
    Od: "StaM" <u...@p...onet.pl>

    Elegancko wyprofiluj i wkrecaj co chcesz.

  • 6. Data: 2010-03-11 06:56:59
    Od: "kamtzu" <k...@t...usunTo.pl>

    Użytkownik "Hants" <marcin@WYTNIJ_TOhants.pl> napisał w wiadomości
    > "kamtzu" <k...@t...usunTo.pl> wrote in message
    >
    > Kup jakis uzywany, nawet odrapany filtr UV, wytnij mały kawałek z jego
    > oprawki (np pilnikiem iglaczkiem) , wkręć i odtworz tor gwintu..

    Ok uzywki nie znajde ale sa na allegro od 15zl nowe to chyba sprobuje,
    dzieki.

  • 7. Data: 2010-03-11 06:58:13
    Od: "kamtzu" <k...@t...usunTo.pl>

    Użytkownik "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> napisał w wiadomości
    > O cholera, mocne te Panasoniki. To czesc ruchoma, gorzej
    > nie mógl upasc... Uzywalem z FZ28 filtra Cokin -
    > niewygodne ale dziala. Wkrecany fitr tu nie wejdzie.

    Dokladnie, to wysuwana czesc dlatego ciezko to wyprostowac metoda silowa.
    Dodatkowo ten gwint jest na pierscieniu ktory mozna obracac na obiektywie,
    moze da sie go latwo wymienic?

  • 8. Data: 2010-03-13 10:39:53
    Temat: Odp: czy zaloze na to filtr?
    Od: "Arkadiusz Stopa" <a...@z...pl>

    Użytkownik "kamtzu" <k...@t...usunTo.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > pod roznymi katami. Poza tym sladem aparat dziala bez zarzutu.
    > Jak myslicie, czy jest szansa nakrecic na to filtr polaryzacyjny? Nie
    W tej chwili nic na to nie nakręcisz, ale jeśli to jest element metalowy
    to da się wyklepać. Miałem kiedyś w obiektywie od Praktici dwa
    jeszcze mocniejsze wgniecenia i bez problemu dało się wyklepać.
    Kawałek listewki, młoteczek, trochę zdrowego rozsądku i... dasz radę!

    --

    Pozdrawiam serdecznie

    Arkadiusz Stopa

    <stopa małpka post kropka pl> tel. 0897633408
    Mała Galeria Makrofotografii: www.stopa.cso.pl