-
1. Data: 2011-12-20 23:20:12
Temat: czy w play pracuja powazni ludzie?
Od: ".oOo.oOo.oOo." <...@...c>
witam,
planouje/planowalem przejscie z tm do playa. zalozylem sobie abo w wys
max 100pln. znalazlem za 89pln w play 850min do wszystkich, stan darmowy
itd. mysle sobie przeniose numer, bo w tm po x latach, proponuja za
99pln 550min z darmowymi do tm i stacjonarnych... i telefonem drozszym
niz dla klienta z ulicy. dogadalem sie z playem dostalem jeszcze -25% na
abo na caly okres umowy + jakis tam rabat na pierwsze trzy miesiace.
telefon co prawda (galaxy s+) w cenie 367pln, ale cos za cos. "w
poniedzialek 12.12 wysylyamy do pana przesylke z telefonem oraz dokuemntami"
w srode nadal nie ma kuriera, w piatek rowniez.
dzwonie w ostatni poniedzialek i sie pytam o co chodzi:
- "w systemie jest informacja ze oczekuje na podpisanie dokumentow przez
klienta"
- "jak mam podpisac, jak nic do mnie nie przyszlo?"
- "nie wiem, prosze pana, ale taka mam tu informacje"
- "jakim kuerierm zostala nadana przesylka i czy moge otrzymac nr listu?"
- "nie mam tu takiej informacji, ale proponuje aby pan poszedl do
jakiegos naszego punktu i tam ponownie zlozyl wniosek o przenisienie numeru"
- "ale w punkcie nie dostane dodatkowego rabatu w postaci 25%"
- "to w takim razie, ja tu zaloze zgloszenie w celu wyjasnienia
sytuacji, czas oczekiwania to 7 dni, ale najczesciej jest to max. 2 dni
robocze"
czy to jest standard w tej firmie?
-
2. Data: 2011-12-20 23:27:10
Temat: Re: czy w play pracuja powazni ludzie?
Od: "Piotr M" <x...@x...xx>
Tak.
Pracują poważni ludzie.
--
Pozdrawiam, Piotr M
"Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
Aleksander Dumas
-
3. Data: 2011-12-21 08:27:25
Temat: Re: czy w play pracuja powazni ludzie?
Od: "Amir" <d...@g...pl>
> klienta"
> - "jak mam podpisac, jak nic do mnie nie przyszlo?"
> - "nie wiem, prosze pana, ale taka mam tu informacje"
> - "jakim kuerierm zostala nadana przesylka i czy moge otrzymac nr listu?"
> - "nie mam tu takiej informacji, ale proponuje aby pan poszedl do jakiegos
> naszego punktu i tam ponownie zlozyl wniosek o przenisienie numeru"
> - "ale w punkcie nie dostane dodatkowego rabatu w postaci 25%"
> - "to w takim razie, ja tu zaloze zgloszenie w celu wyjasnienia sytuacji,
> czas oczekiwania to 7 dni, ale najczesciej jest to max. 2 dni robocze"
TO dopiero początek, będzie weselej
u mnie poźniej rachunki za połaczenia w platy po 800zł przychodziły.
Reklamacji nie uznali, dopiero jak sprawę do UKE kierowałem, po 3 miesiącach
jak
juz telefon odłaczyli to nastąpiła nagła zmiana stanowiska :)
Poczytaj archiwum grupy
-
4. Data: 2011-12-21 13:45:35
Temat: Re: czy w play pracuja powazni ludzie?
Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>
W dniu 2011-12-21 00:27, Piotr M pisze:
> Tak.
> Pracują poważni ludzie.
Ośmielam się z tobą nie zgodzić. Nie mam podstaw, żeby wierzyć w to co
napisałeś, ale jak czymś to poprzesz to się zastanowię;)
--
| TOMASZEK te miejsca omija:
| gazeta.pl*tvn24.pl*onet.pl*facebook.pl*nk.pl
| Niestety, Polska to kraj totalitarny :(
-
5. Data: 2011-12-22 00:03:45
Temat: Re: czy w play pracuja powazni ludzie?
Od: ".oOo.oOo.oOo." <...@...c>
W dniu 21-12-2011 09:27, Amir pisze:
> > klienta"
>> - "jak mam podpisac, jak nic do mnie nie przyszlo?"
>> - "nie wiem, prosze pana, ale taka mam tu informacje"
>> - "jakim kuerierm zostala nadana przesylka i czy moge otrzymac nr listu?"
>> - "nie mam tu takiej informacji, ale proponuje aby pan poszedl do jakiegos
>> naszego punktu i tam ponownie zlozyl wniosek o przenisienie numeru"
>> - "ale w punkcie nie dostane dodatkowego rabatu w postaci 25%"
>> - "to w takim razie, ja tu zaloze zgloszenie w celu wyjasnienia sytuacji,
>> czas oczekiwania to 7 dni, ale najczesciej jest to max. 2 dni robocze"
>
>
>
>
> TO dopiero pocz?tek, b?dzie weselej
> u mnie po?niej rachunki za po?aczenia w platy po 800z? przychodzi?y.
> Reklamacji nie uznali, dopiero jak spraw? do UKE kierowa?em, po 3 miesi?cach
> jak
> juz telefon od?aczyli to nast?pi?a nag?a zmiana stanowiska :)
>
> Poczytaj archiwum grupy
>
>
u mnie prawdopodobnie w ogole nie dojdzie do podpisania umowy.
-
6. Data: 2011-12-22 10:02:15
Temat: Re: czy w play pracuja powazni ludzie?
Od: "mz" <a...@w...pl>
Są tani jak dla mnie i dają dużo minut, których nie jestem w stanie wygadac ale
stan obsługi w BOKu to zazwyczaj żenada.
-
7. Data: 2011-12-22 10:49:48
Temat: Re: czy w play pracuja powazni ludzie?
Od: ".oOo.oOo.oOo." <...@...c>
W dniu 22-12-2011 11:02, mz pisze:
> Są tani jak dla mnie i dają dużo minut, których nie jestem w stanie
> wygadac ale stan obsługi w BOKu to zazwyczaj żenada.
...i stwarzaja poczucie sieci dla elity, do ktorej ciezko sie dostac ;]
-
8. Data: 2011-12-22 19:14:23
Temat: Re: czy w play pracuja powazni ludzie?
Od: ".oOo.oOo.oOo." <...@...c>
W dniu 22-12-2011 11:49, .oOo.oOo.oOo. pisze:
> W dniu 22-12-2011 11:02, mz pisze:
>> Są tani jak dla mnie i dają dużo minut, których nie jestem w stanie
>> wygadac ale stan obsługi w BOKu to zazwyczaj żenada.
>
> ...i stwarzaja poczucie sieci dla elity, do ktorej ciezko sie dostac ;]
a teraz cos ekstra:
"Nr zgłoszenia: xxxxxxxx
Data wpłynięcia do P4: xxx
Data zamknięcia zgłoszenia: xxx
Szanowny Panie,
dziękuję za zgłoszenie dotyczące migracji, które wpłynęło za
pośrednictwem strony internetowej 22 grudnia 2011 roku.
W odpowiedzi na zgłoszenie pragnę przeprosić za niezrealizowanie
zamówienia zgodnie z Pana dyspozycją. Mam nadzieję, iż następny wniosek
o przeniesienie Pana numeru do naszej sieci zostanie rozpatrzony pozytywnie.
W ramach rekompensaty chciałbym przyznać Panu 30 minut do wszystkich
sieci na okres 3 miesięcy. W momencie, jeżeli przeniesie Pan już numer
do naszej sieci prosiłbym o kontakt z Biurem Obsługi i powołanie się na
numer zgłoszenia: xxxxxxxx. Wówczas rekompensata zostanie przyznana
zgodnie z Okresem Rozliczeniowym na Pana koncie.
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za
pośrednictwem infolinii 790 500 500 bądź *500 (z numeru Play), poczty
elektronicznej pod adresem: o...@p...pl lub poprzez stronę
internetową www.24.play.pl.
Z poważaniem
xxxxxx xxxx"
uwaga: oczywiscie rabatu w wysokosci 25 czy tam 20% na caly okres umowy
nie ma i nie bedzie... bo Pan nie moze czegos takiego dac. sladu po
zamowieniu nie ma w systemie :) a w piatek jeszcze byl status "oczekuje
na podpisanie dokumentow"
jednym zdaniem: jakikolwiek kontakt ze strony tej firmy, to zawracanie
dupy i strata czasu.
-
9. Data: 2011-12-22 19:40:10
Temat: Re: czy w play pracuja powazni ludzie?
Od: "JoteR" <j...@p...pl>
".oOo.oOo.oOo." napisał:
> uwaga: oczywiscie rabatu w wysokosci 25 czy tam 20% na caly okres
> umowy nie ma i nie bedzie... bo Pan nie moze czegos takiego dac.
Pan/Pani nie może ci tego dać albo nie dać. Te 20,2 % rabatu dla taryfy
"Super MNP Stan Darmowy 99" wynika wprost z regulaminu i nie zależy
od mocy Pana/Pani. Idź jak biały człowiek do salonu, przeczytawszy wpierw
regulamin
http://www.play.pl/resources/pdf/Regulamin_Oferty_Pr
omocyjnej_SuperMNP_Stan_Darmowy.pdf
i dostaniesz dokładnie to samo minus półroczne 100 minut do wszystkich.
JoteR
-
10. Data: 2011-12-22 21:31:04
Temat: Re: czy w play pracuja powazni ludzie?
Od: ".oOo.oOo.oOo." <...@...c>
W dniu 22-12-2011 20:40, JoteR pisze:
> ".oOo.oOo.oOo." napisał:
>
>> uwaga: oczywiscie rabatu w wysokosci 25 czy tam 20% na caly okres
>> umowy nie ma i nie bedzie... bo Pan nie moze czegos takiego dac.
>
> Pan/Pani nie może ci tego dać albo nie dać. Te 20,2 % rabatu dla taryfy
> "Super MNP Stan Darmowy 99" wynika wprost z regulaminu i nie zależy
> od mocy Pana/Pani. Idź jak biały człowiek do salonu, przeczytawszy wpierw
> regulamin
> http://www.play.pl/resources/pdf/Regulamin_Oferty_Pr
omocyjnej_SuperMNP_Stan_Darmowy.pdf
>
> i dostaniesz dokładnie to samo minus półroczne 100 minut do wszystkich.
>
> JoteR
przenoszac z "biznesu" musze do "biznesu", nie moge skorzystac z planu
dla indywidualnych.