  • 51. Data: 2014-06-08 08:31:38
    Temat: Re: czy w europie?
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 7 Jun 2014 18:54:31 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Fajne, ale nie mają Twojego 6V:

    Post, w którym pisałem o 6V powstał bez mojej świadomości istnienia
    tych sip modułów, 6V miało być minimum dla ldo robiącego ostatecznie
    potrzebne 5V. W tych modułach jest gotowe 5 więc nawet ten ldo jest
    zbędny.

    --
    Marek

  • 52. Data: 2014-06-08 08:37:01
    Od: Marek <f...@f...com>

    wrote:
    > czy mozesz ustawić tak swój czytnik niusów aby nie łamał długich
    linków?

    Nie, z reguły to się nie zdaża, może podczas edycji spacja się
    dołożyła.

    --
    Marek

  • 53. Data: 2014-06-08 13:58:05
    Temat: [NTG] Re: czy w europie?
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Horpyna napisał:
    > "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message
    [..]

    > demokracja to opium dla mas... jak religia

    To zależy, ludzie dostali do rąk narzędzie władzy, problem w tym że go
    nie używają (nie idą na wybory), podoba mi się ostatnia akcja sugerująca
    wybór kogoś z poza obecnie rządzących, genialne w swojej prostocie,
    obecnych już znamy więc wiemy że nic dobrego z tego nie będzie, nowi
    albo będą tacy sami (gorzej chyba już być nie może) albo lepsi.

    Co do religii to jako ateista po obejrzeniu filmiku (link poniżej) mam
    pewne wątpliwości, fakt że ludzie inteligentni trzeźwo myślący nie
    potrzebują czegoś takiego jak wiara w stwórcę czy że po śmierci jest coś
    jeszcze albo po prostu że nasza egzystencja ma jakiś cel, ale jak to Jan
    w tym wątku ujął:

    > Są ludzie od myślenia i od łopaty

    Ci drudzy potrzebują wiary.

    Nie do końca zgadzam się z końcowym wnioskiem tego wykładu, znaczy
    przyznaję mu rację ale nie uśmiecha mi się taka opcja.
    https://www.youtube.com/watch?v=lWIpFvGrNak

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 54. Data: 2014-06-08 15:18:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message

    > Post, w którym pisałem o 6V powstał bez mojej świadomości istnienia tych
    > sip modułów, 6V miało być minimum dla ldo robiącego ostatecznie potrzebne
    > 5V. W tych modułach jest gotowe 5 więc nawet ten ldo jest zbędny.

    No widzisz - bez sensu jest pytać na grupie o Twoje tymczasowe cele
    z wymyślonym już jakimś krokiem pośrednim, który może nie pasować
    do tego, co Ci ktoś z grupy poradzi... To trochę tak jak ten nasz kolega
    Tusk
    co to pyta "ma ktoś przetwornicę z 5V na 12V bo minidin6 jest do kitu?"
    - i bądź tu mądry jak człowiekowi w potrzebie pomóc :-)))))

  • 55. Data: 2014-06-08 15:19:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > linków?
    >
    > Nie, z reguły to się nie zdaża, może podczas edycji spacja się dołożyła.

    Żadna spacja - trzy linki podałeś i wszystkie trzy są konsekwentnie
    ucięte na tej samej kolumnie i zawinięte do następnej linii bez spacji.
    Tak samo zresztą jak mój cytat uciąłeś i przeniosłeś do nowej linii
    bez znaczków >>. Twój czytnik po prostu bezmyślnie zawija linie.

  • 56. Data: 2014-06-08 15:50:21
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
    > Tak samo zresztą jak mój cytat uciąłeś i przeniosłeś do nowej linii
    > bez znaczków >>. Twój czytnik po prostu bezmyślnie zawija linie.

    Taki jest standard usenetowy, linia nie dłuższa niż 80 znaków, np serwer
    AIOE odrzuca próbę wysłania wiadomości jeśli którakolwiek linia jest
    dłuższa.

  • 57. Data: 2014-06-08 17:12:38
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 8 Jun 2014 08:18:22 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > No widzisz - bez sensu jest pytać na grupie o Twoje tymczasowe cele

    Bzdury pleciesz, właśnie dzięki tej dyskusji trafiłem na te moduły.

    --
    Marek

  • 58. Data: 2014-06-08 17:15:46
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 8 Jun 2014 08:19:58 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Żadna spacja - trzy linki podałeś i wszystkie trzy są konsekwentnie

    Nie rozumiesz "Nie"? Jeśli zrobił to czytnik to nic na to nie
    poradzę, ten top tak ma.

    --
    Marek

  • 59. Data: 2014-06-08 17:57:55
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup

    ale mam sprawę zapytaj tego swojego psychopatę jak nazywa się choroba
    polegająca na niegłosowaniu na PO? przyda mi się do rozbudowy słownictwa...

    Ja nie mam żadnego "swojego psychopaty". Szczerze mówiąc, ty jesteś jedynym,
    z którym mam jakikolwiek kontakt.

  • 60. Data: 2014-06-09 02:13:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    I moje <news:ln08ou$b26$1@dont-email.me> odrzucił?