  • 61. Data: 2014-06-09 02:30:59
    Temat: Re: czy w europie?
    Od: "Horpyna" <h...@c...jar.ua>

    "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message
    news:ln1j4p$vj7$1@speranza.aioe.org...

    > To zalezy, ludzie dostali do rak narzedzie wladzy, problem w tym ze go nie
    > uzywaja (nie ida na wybory), podoba mi sie ostatnia akcja sugerujaca wybór
    > kogos z poza obecnie rzadzacych, genialne w swojej prostocie, obecnych juz
    > znamy wiec wiemy ze nic dobrego z tego nie bedzie, nowi albo beda tacy
    > sami (gorzej chyba juz byc nie moze) albo lepsi.

    a nie wolal bys decydowac sam za siebie?

    > Co do religii to jako ateista po obejrzeniu filmiku (link ponizej) mam
    > pewne watpliwosci, fakt ze ludzie inteligentni trzezwo myslacy nie
    > potrzebuja czegos takiego jak wiara w stwórce czy ze po smierci jest cos
    > jeszcze albo po prostu ze nasza egzystencja ma jakis cel, ale jak to Jan w
    > tym watku ujal:

    dzis juz tylko niektorzy uzywaja lopaty, dlatego wiekszosc potrzebyje
    demokracji.

    > Ci drudzy potrzebuja wiary.

    wiary, czy religii? bo to istotna roznica, zwlaszcz, ze wraz ze wzrostem
    rozumienia swiata, wzrasta potrzeba sacrum..

    > Nie do konca zgadzam sie z koncowym wnioskiem tego wykladu, znaczy
    > przyznaje mu racje ale nie usmiecha mi sie taka opcja.
    > https://www.youtube.com/watch?v=lWIpFvGrNak

    nic na to chwilowo nie poradzisz... dzis jest tak samo jak bylo w
    starozytnym egipcie czy babilonie, tylko argumenty inne.

    --
    *

  • 62. Data: 2014-06-09 09:26:23
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    nie trolować w moim wątku, wszyscy odczuwamy, że PO/EU i tylko PO/EU...

  • 63. Data: 2014-06-09 19:08:31
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Pszemol napisał:
    > "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message
    [..]

    > I moje <news:ln08ou$b26$1@dont-email.me> odrzucił?

    Odrzuca nadawcy, nie filtruje tego co już jest w obiegu.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 64. Data: 2014-06-10 00:45:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message
    > [..]

    > Odrzuca nadawcy, nie filtruje tego co już jest w obiegu.

    I Ty używałbyś takiego dwulicowego serwera, który obcych traktuje
    lepiej, z większą tolerancją, niż WŁASNYCH użytkowników??? :-)))

  • 65. Data: 2014-06-10 18:02:52
    Od: AlexY <a...@i...pl>

> [...]
    >
    > I Ty używałbyś takiego dwulicowego serwera, który obcych traktuje
    > lepiej, z większą tolerancją, niż WŁASNYCH użytkowników??? :-)))

    Nie mam wyboru, czy raczej inne opcje są nie do przyjęcia, mój obecny
    ISP nie daje serwera NNTP.

  • 66. Data: 2014-06-10 21:41:54
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    tusk, donald tusk wrote:
    > mam do wyboru, kupić zasilacz 12V i obniżyć do 5V aby mieć i 5 i 12
    > kupić zasilacz 5V i podwyższyć do 12V, żeby mieć 5 i 12... szukam
    > gotowych modułów, warunek 2A...

    to zacznij w końcu szukać a nie truj dupę...

    bo kazdy średnio rozgarnięty osobnik znajdzie takei produkty w kilka minut
    googlowania.

  • 67. Data: 2014-06-10 21:42:59
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    tusk, donald tusk wrote:
    > wina jest obustronna, ja nie lubię tuska, a wszyscy się z tego powodu
    > obrażają... szkolenie PO-EU zaliczone widać...

    to sobie go nie lub ale prywatnie...

  • 68. Data: 2014-06-10 21:44:21
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2014-06-10 21:41, Marek Dyjor napisał/a:
    ..

    > bo kazdy średnio rozgarnięty osobnik

    On z tym ma problem. Wielki problem.

    --
    Czarek

  • 69. Data: 2014-06-10 21:58:25
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    tyle energii, wysiłku i pieniędzy wkłada tusk i gronkiewicz, żebym nie
    znalazł...

  • 70. Data: 2014-06-10 22:32:10
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2014-06-10 21:58, tusk, donald tusk napisał/a:
    > tyle energii, wysiłku i pieniędzy wkłada tusk i gronkiewicz, żebym nie
    > znalazł...
    Cieszysz się z tego, że jesteś kretynem?

    --
    Czarek