  • 71. Data: 2014-06-10 23:26:40
    Temat: Re: czy w europie?
    Od: butek <email.is@invalid>

    W dniu 10.06.2014 22:32, Czarek pisze:
    > Cieszysz się z tego, że jesteś kretynem?

    Cieszy się z tego, że mu odpowiadasz...

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 72. Data: 2014-06-10 23:27:49
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    o zaleciało europą...

  • 73. Data: 2014-06-11 01:29:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message
    > [..]

    > Nie mam wyboru, czy raczej inne opcje są nie do przyjęcia,
    > mój obecny ISP nie daje serwera NNTP.

    Wybór masz tylko o nim nie wiesz...
    Możesz wypróbować eternal-september.org na przykład.

  • 74. Data: 2014-06-11 18:37:52
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Pszemol napisał:
    > "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message

    > Wybór masz tylko o nim nie wiesz...

    Zapewne

    > Możesz wypróbować eternal-september.org na przykład.

    Niestety już pierwszy punkt terms&conditions
    > The e-mail addresses given in "From:", "Reply-To:", and "Sender:"
    > SHOULD be yours (i.e. you should be entitled to use it) and SHOULD be
    > valid (= should not bounce because of invalidity).
    dyskwalifikuje ten serwis, mimo wyróżnionego "should", u mnie tak nie
    ma, w tę albo w tę. Ale dzięki, pomyślę nad tym, jakieś konto do
    zbierania spamu mogę założyć.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html