  • 41. Data: 2014-06-06 21:32:44
    Temat: Re: czy w europie?
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "Jan" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup

    cóż, zgodnie z twoją doktryną, amen...

    Ja nie wyznaję żadnej doktryny. Uważam, że należy żyć godnie i moralnie. Nie
    ma więc żadnego amen ani żadnych świństw z żadnym bogiem na ustach.
    I należy myśleć. A ty ani nie myślisz ani dla ludzi nie jesteś miły. Nie
    tylko w stosunku do mnie. Nie wiem, dlaczego jeszcze są ludzie, którzy,
    wbrew tobie samemu, starają się ci pomóc. Mają widać więcej cierpliwości i
    wyrozumiałości dla ciebie, narażając się jeszcze na twoje niewybredne ataki.
    Dla marginesu tu nie powinno być miejsca. W społeczeństwie zresztą też nie.
    A ty jesteś poza marginesem. Na własne życzenie znalazłeś tam swoje miejsce.

    To, co napisałem powyżej to poza twoim horyzontem myślowym. Nie przejmuj
    się. Są ludzie od myślenia i od łopaty. Tak już to społeczeństwo jest
    zorganizowane. Dbaj o trzonek, żeby nie miał drzazg, bo możesz ręce
    pokaleczyć. I zostań tam, gdzie twoje miejsce. Bo człowiek czasem może wyjść
    ze wsi. Wieś z człowieka nie wychodzi nigdy. To są najczęściej te pokolenia
    matur.

  • 42. Data: 2014-06-06 22:11:49
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    niezależnie od tego co się będzie teraz działo (tusk i gronkiewicz) moje
    zdanie jest taki: pokój człowieku.

  • 43. Data: 2014-06-07 00:31:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "tusk, donald tusk" <N...@g...pl> wrote in message

    > a jakiej wysokości? masz na myśli jakiś konkretny?

    Np. takie coś:
    http://ecatalog.astrodyne.com/usa/open-frame-power-s
    upply/ASL40D-1

  • 44. Data: 2014-06-07 09:16:58
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 6 Jun 2014 17:31:36 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Np. takie coś:
    > http://ecatalog.astrodyne.com/usa/open-frame-power-s
    upply/ASL40D-1

    Ultraminuature, dobre.
    Ostatnio szukałem zasilania dla pewnej płytki. Warunki: 230V->6V
    0.5W, separacja galwaniczna, ilość miejsca na płytce max
    3x3cm.Chętnie dla polepszenia sprawności bym wstawił jakiś gotowy
    moduł z przetwornicą zamiast miniaturowego trafo. Ale nic takiego nie
    znalazłem co by choć trochę zbliżone gabarytami do 3x3 cm (o cenie
    nie wspominając), w końcu zostało zamontowane trafo...

    --
    Marek

  • 45. Data: 2014-06-07 14:04:03
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 07 Jun 2014 09:16:58 +0200, Marek <f...@f...com> wrote:
    > Ostatnio szukałem zasilania dla pewnej płytki. Warunki: 230V->6V

    Ale musze trochę odszczekać bo te moduły w cenie $10 wyglądają
    interesująco:

    http://www.cui.com/news/press-releases/miniature-sip
    -ac-dc-power-suppli
    es-maximize-board-space

    lub

    http://www.electronicspecifier.com/power/ps01-ps03-p
    owerpax-ultra-minia
    ture-1w-and-3w-power-supply-modules

    lub

    http://www.designworldonline.com/ultra-miniature-sip
    -acdc-power-supplie
    s/

    --
    Marek

  • 46. Data: 2014-06-07 14:31:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message
> [...]
    > zamiast miniaturowego trafo. Ale nic takiego nie znalazłem co by choć
    > trochę zbliżone gabarytami do 3x3 cm (o cenie nie wspominając), w końcu

    Marku... Zauważ, że szukamy według potrzeb 1,5A@12V i 2A@5V,
    czyli 18W+10W - minimum 28W. Moja propozycja to zasilacz 40W.
    Dla takich mocy 5x10cm to moim zdaniem całkiem miniaturowo... :-)

    Ty szukasz nie 40W tylko 0,5W a to inna inszość. Gdybyś chciał 12V to:
    http://www.st.com/web/en/resource/technical/document
    /datasheet/CD00173482.pdf
    Kostka 35 x 20 x 22 milimetrów. Ale to Twoje 6V jest niestety nietypowe.
    Może warto zejść z 220V taką kostką 3-watową a zejście do 6V załatwić już
    jakimś trywialnie małym, jednoscalakowym switcherkiem lub liniowym 7806?

  • 47. Data: 2014-06-07 23:48:46
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    ale mam sprawę zapytaj tego swojego psychopatę jak nazywa się choroba
    polegająca na niegłosowaniu na PO? przyda mi się do rozbudowy słownictwa...

  • 48. Data: 2014-06-08 01:54:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message
    ..

    > Ale musze trochę odszczekać bo te moduły w cenie $10 wyglądają
    > interesująco:
    >

    > http://www.cui.com/news/press-releases/miniature-sip
    -ac-dc-power-supplies-maximize-board-space

    Fajne, ale nie mają Twojego 6V:
    "The high density PBK series is offered in single output voltages of 3.3, 5,
    9, 12, 15, and 24 Vdc"

    > lub
    >

    > http://www.electronicspecifier.com/power/ps01-ps03-p
    owerpax-ultra-miniature-1w-and-3w-power-supply-modul
    es

    Wygląda tak samo jak ten wyżej... i też nie widzę wyjścia 6V.
    A swoją drogą, po co Ci akurat 6V? Typowe 5V czy 3,3V to rozumiem, ale 6V?
    :-)

    > lub
    >

    > http://www.designworldonline.com/ultra-miniature-sip
    -acdc-power-supplies/

    Też nie ma 6V.

    p.s.
    czy mozesz ustawić tak swój czytnik niusów aby nie łamał długich linków?
    Są wtedy nieklikalne... Te w cytatach tutaj naprawiłem ręcznie :-)

  • 49. Data: 2014-06-08 02:03:34
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik tusk, donald tusk napisał:
    > ale mam sprawę zapytaj tego swojego psychopatę jak nazywa się choroba
    > polegająca na niegłosowaniu na PO? przyda mi się do rozbudowy słownictwa...

    To nie choroba, to demokracja, każdy wybiera co uważa za właściwe, ale
    ty tego nie pojmiesz.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 50. Data: 2014-06-08 04:05:31
    Od: "Horpyna" <h...@c...jar.ua>

    "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message

    > To nie choroba, to demokracja, każdy wybiera co uważa za właściwe, ale ty
    > tego nie pojmiesz.

    demokracja to opium dla mas... jak religia

    --
    *