  • 1. Data: 2014-06-02 14:55:35
    Temat: a to widzieli ?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    http://www.lowcytrendow.pl/elektroniczne-meble/

  • 2. Data: 2014-06-02 15:25:15
    Temat: Re: a to widzieli ?
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    A tak na prawdę to, co mogłoby być z elektroniki w meblach?

    Robert

  • 3. Data: 2014-06-02 16:16:19
    Od: l...@g...com

    użytkownik sundayman napisał:
    > http://www.lowcytrendow.pl/elektroniczne-meble/

    Zero uzytecznosci, punkt za kreatywnosc. Nie mam w zwyczaju podziwiac czegos co
    nazwano trendem, to raczej trąd. Ogolnie jakos ta nowoczesnosc mi nie pasi:)

  • 4. Data: 2014-06-02 17:01:19
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik <l...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]

    Nie nazwałbym tego "eko".

    > Zero uzytecznosci, punkt za kreatywnosc.
    > Nie mam w zwyczaju podziwiac czegos co nazwano trendem,
    > to raczej trąd. Ogolnie jakos ta nowoczesnosc mi nie pasi:)

    Ano, to prawda, zachwieję się, jebnę się kończyną w kant i następnym krokiem
    będzie pogotowie szyjące ranę...
    Ale pomysł niecodzienny, muszę przyznać.

    --
    Spamerów i "pytaczy" informuję, iż bardzo narażają się na to, że ich
    adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.

  • 5. Data: 2014-06-02 17:41:29
    Od: fifak <f...@o...pl>

    W dniu 2014-06-02 14:55, sundayman pisze:
    > http://www.lowcytrendow.pl/elektroniczne-meble/

    niezłe siedlisko kurzu po miesiącu

  • 6. Data: 2014-06-02 17:53:05
    Od: "Stefanek" <a...@a...su>

    "sundayman" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > http://www.lowcytrendow.pl/elektroniczne-meble/

    Gdyby dac to malpie, takze nie dostrzegla by w tym zadnego innego potencjalu
    niz podkladka pod dupe :-|

    --
    z roznymi wyrazami:
    Stefanek.

  • 7. Data: 2014-06-02 19:28:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ACMM-033" <v...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > i następnym krokiem będzie pogotowie szyjące ranę...
    > Ale pomysł niecodzienny, muszę przyznać.

    Też o tym pomyślałem...
    A poza tym - popatrz na podłokietniki fotela... niezbyt wygodne!

  • 8. Data: 2014-06-02 19:47:26
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Też o tym pomyślałem...
    > A poza tym - popatrz na podłokietniki fotela... niezbyt wygodne!

    W rzeczy samej. Ale tu chociaż można, jeśli niewygoda niezbyt przeszkadza,
    nie kręcić dupą zbyt mocno, aby się nie podrapać i jakiś podzespół, czy
    laminat którejś z płyt. Inaczej - czytaj pierwszy akapit... Na różnych
    rzeczach w życiu się siedziało, i niekiedy trzeba było mocno uważać, żeby
    albo nie zdemolować "mebla", albo własnej dupy, rozdziaranej o radiator,
    powiedzmy... Jeden przedziałek na księżycu wystarczy :P

  • 9. Data: 2014-06-02 19:47:46
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-06-02 15:25, Robert Wańkowski pisze:
    > A tak na prawdę to, co mogłoby być z elektroniki w meblach?

    Całą kupa różności - regulacja położenia oparć, podłokietników, czy
    innych detali, podgrzewanie, wentylacja, masaże :)

    A te pokazane w pierwszym poście - no, mają jedną niewątpliwą zaletę -
    jak sobie postawisz taki fotel w warsztacie, to bez wstawanie z niego
    możesz znaleźć brakującą część :)

  • 10. Data: 2014-06-02 23:21:17
    Od: "Akond ze skwak" <A...@s...pl>

    >Użytkownik "sundayman" napisał w wiadomości grup

    >http://www.lowcytrendow.pl/elektroniczne-meble/

    Ile kosztowałaby utylizacja takiej ilości elektrośmieci ?