  • 31. Data: 2014-06-06 01:22:50
    Temat: Re: czy w europie?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "tusk, donald tusk" <N...@g...pl> wrote in message
    news:lmq2kg$lu5$1@node2.news.atman.pl...

    > mówię Ci, że dwunapięciowy z minidin6 się nie nada,

    A skąd się wzięło Ci minidin6????
    Przecież zasilacz 220VAC możesz wsadzić do środka, do urzadzenia.

    > wolałbym silny 12V lub 5V i przetwornica...

    Co to znaczy "silny"?

    Ile razy jeszcze będę musiał kuźwa zapytać ile mocy
    potrzebujesz na każdym z tych dwu napięć???

    > a swoją drogą to jak to jest z mocą w takich przetowrnicach, 95%
    > pobieranej oddwana jest do wyjścia?

    Raczej 70%, jak dobrze pójdzie...
    Dlatego taka przetwornica to poroniony pomysł jeśli ma to być
    docelowe rozwiązanie to lepiej kupić dwuwyjściowy moduł zasilania.

  • 32. Data: 2014-06-06 01:23:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > kiedyś Ktos mi podał JS elektronik, ale oni nie mają odpowiednich...
    > coś takiego mi potrzebne jak tam, ale większa moc...

    testujesz moją cierpliwość.

  • 33. Data: 2014-06-06 01:24:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > w sumie to nie chodzi nawet o moc, to ma być małe z wbudowanym radiatorem
    > na jakieś 2A ciągłego...

    To jak się już zastanowisz jaką wydajność potrzebujesz na 5V
    a jaką na 12V to daj znać, na razie ja kończę tą jałową i bezowocną
    wymianę bezsensownych słów.

  • 34. Data: 2014-06-06 12:10:40
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    a no teraz załapałem, po 1,5A na 12V i 2A na 5V...
    ale te które widziałem na allegr5o są kosmicznie wielkie...

  • 35. Data: 2014-06-06 12:14:23
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    to naturalne skoro wszystkie elity wyjechały do unii europejskiej...

    ale tusk i gronkiewicz nas uratują...

    a pokaż jan nam wszystkim, że nie jesteś jebniętym powskim ścierwem i
    ustosunkuj się do zagadnienia:

    hint: twoje poparte przez stefę euro powskie myślenie nijak się tu nie
    przydaje...

  • 36. Data: 2014-06-06 14:30:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > a no teraz załapałem, po 1,5A na 12V i 2A na 5V...
    > ale te które widziałem na allegr5o są kosmicznie wielkie...

    Ile miejsca masz?
    Czy płytka drukowana ~5x10cm będzie OK?

  • 37. Data: 2014-06-06 18:34:09
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup

[...]

    Nie mam zamiaru ci niczego udowadniać. Nie jest mi to do niczego potrzebne a
    twoja opinia nie ma dla mnie żadnego znaczenia. Natomiast określenia typu
    "jebnięte powskie ścierwo" budzą moje głębokie obrzydzenie. Ja jestem
    ateistą i bardzo sobie szanuję swoją moralność jako, że żaden szaman, żadną
    magiczną formułką moich świństw nie wymaże. W przeciwieństwie do np.
    katolicyzmu, w którym to jest możliwe. I, sądząc po rogu obfitości tego
    rodzaju odzywek i zachowań, jakie prezentujesz, jesteś właśnie
    przedstawicielem tejże doktryny. Wypisz, wymaluj.... trafiony i zatopiony. W
    PiSuarze. I tam jest twoje miejsce. Budzisz moją pogardę.

  • 38. Data: 2014-06-06 20:52:40
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    cóż, zgodnie z twoją doktryną, amen...

  • 39. Data: 2014-06-06 20:53:03
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    W dniu 2014-06-06 14:30, Pszemol pisze:
    > "tusk, donald tusk" <N...@g...pl> wrote in message
    >
    > Ile miejsca masz?
    > Czy płytka drukowana ~5x10cm będzie OK?

    a jakiej wysokości? masz na myśli jakiś konkretny?

  • 40. Data: 2014-06-06 21:22:12
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup

    cóż, zgodnie z twoją doktryną, amen...

    Ja nie wyznaję żadnej doktryny. Uważam, że należy żyć godnie i moralnie. Nie
    ma więc żadnego amen ani żadnych świństw z żadnym bogiem na ustach.
    I należy myśleć. A ty ani nie myślisz ani dla ludzi nie jesteś miły. Nie
    tylko w stosunku do mnie. Nie wiem, dlaczego jeszcze są ludzie, którzy,
    wbrew tobie samemu, starają się ci pomóc. Mają widać więcej cierpliwości i
    wyrozumiałości dla ciebie, narażając się jeszcze na twoje niewybredne ataki.
    Dla marginesu tu nie powinno być miejsca. W społeczeństwie zresztą też nie.
    A ty jesteś poza marginesem. Na własne życzenie znalazłeś tam swoje miejsce.