  • Data: 2009-10-19 22:10:47
    Temat: Re: czy to bedzie dobry wybor?
    Od: "sailling8" <s...@U...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Poważnie - do czego ci aparat i generalnie przejrzyj archiwum grupy.
    > Chyba, że nie masz na to czasu/ochoty, to może ci ktoś odpowie.
    > Z mojej strony, jeśli kupujesz obiektyw klasy "L", to nie wiem, skąd się
    > tu zaplątał kitowy 18-55. Ktoś mówił, niedawno, że dużo lepszy będzie
    > 17-55 IS Canona (jesli dobrze zapamiętałem oznacznie) lub Tamron
    > 17-50/2.8. Bardziej będą pasowały do tej eLki 70-200/4 USM.
    > P.S.
    > A czy ta 70-200 nie jest przypadkiem IS USM?

    Niestety jestem ograniczony finansowo. Owszem pytam nawet w osobnym watku na
    temat drugiego obiektywu do L'ki, jednak cena jest zbyt wysoka. Co do Lki
    chodzi o 70-200/4 bez IS, bo IS podchodzi po 4500 zl, z 2 tysiace mniej
    mozna miec bez IS. Pytanie mam czy ten obiektyw bez IS bedzie dobrym
    rozwiazaniem?

    m.