eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyczy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchuRe: czy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news-2.dfn.de!news.dfn.de!newsfeed.strau
    b-nv.de!feeder.news-service.com!newsfeed10.multikabel.net!multikabel.net!newsfe
    ed20.multikabel.net!zen.net.uk!dedekind.zen.co.uk!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc
    -02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!n
    ot-for-mail
    From: to <t...@a...xyz>
    Subject: Re: czy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <iumq5k$9u2$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <iumrgs$aln$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <1...@4...net>
    <iun039$buv$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <iun5bk$ovl$1@inews.gazeta.pl>
    <iunduv$g92$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <iunu89$uvm$1@mx1.internetia.pl>
    <iuo00a$phq$1@inews.gazeta.pl> <iuo1q1$i20$1@mx1.internetia.pl>
    <iuofe4$qba$1@inews.gazeta.pl> <iupgbe$df2$1@mx1.internetia.pl>
    <4e105300$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
    <iupmnb$gl5$1@mx1.internetia.pl>
    <4e10cb33$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    <iuqkgl$t3$1@mx1.internetia.pl>
    <4e10f951$0$2490$65785112@news.neostrada.pl>
    <iurtgs$1cq$1@inews.gazeta.pl>
    <4e11c577$0$2441$65785112@news.neostrada.pl>
    <iusm5s$87t$1@mx1.internetia.pl>
    X-No-Archive: Yes
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Date: 04 Jul 2011 23:40:37 GMT
    Lines: 58
    Message-ID: <4e124f75$0$2454$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
    X-Trace: 1309822837 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2454 80.52.166.102:43355
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2381994
    [ ukryj nagłówki ]

    begin Artur Maśląg

    >> Do tego prowadzi olewanie podstawowej zasady "nie widzę -- nie jadę".
    >> Jak ktoś jeździ na pałę, to prędzej czy później w coś walnie i ma to
    >> niewiele wspólnego z przepisami jaki takimi.
    >
    > Cieszę się, że do tego też doszedłeś. Jednak nie znaczy to, że przepisy
    > można zlewać, bo wydaje mi się, że widzę.

    Ależ ja tą zasadę wyznają od zawsze. Także jako pieszy przechodząc przez
    jezdnię ("nie widzę -- nie idę").

    >> Ostatnio zauważyłem, że znowu niezbyt się stosują. Jak dla mnie
    >> sytuacja by znormalniała, gdyby postawili tam 70, bo i tak tyle wszyscy
    >> jeżdżą, gdy tylko niewielkie natężenie ruchu na to pozwala (albo i
    >> szybciej).
    >
    > Aaaaa - to teraz już wszyscy jadą 70km/h, a nie 80-100? Znaczy to więcej
    > to już okazuje się rzadkość, a nie reguła?

    Minimum 70.

    > Nic nie ma - udowodniono, że super-hiper samochód hamuje niewiele lepiej
    > niż typowe jeździdło przy normalnych prędkościach.

    Nie wiem gdzie to udowodniono. Pomiędzy nowymi autami różnice sięgają
    spokojnie 10 m (ze 100 km/h), dodaj do tego stare auto które nie jest w
    idealnym stanie technicznym i oczywiście brak systemów idioto-odpornych
    (ABS, EBD) i w realnej sytuacji drogowej ze wspomnianej setki zyskasz ze
    20 metrów, jak nie więcej.

    > Gdybym jeszcze miał
    > swoją Warszawę, to bym Ci pokazał ile Twoje teorie o "kiepskich
    > samochodach" mają wspólnego z rzeczywistością. Podobnie jak Polonezy ze
    > spowalniaczami itd.

    Ciężko by było, bo nie lubię niszczyć auta awaryjnym hamowaniem bez
    potrzeby.

    >>>> I przede wszystkim patrzeć na to, co się dzieje na pasach i w
    >>>> okolicy.
    >>>
    >>> No popatrz - w końcu zauważyłeś to, co jest częścią kwestii
    >>> zasadniczej.
    >>
    >> To jest oczywiste, a nie "w końcu zauważyłem".
    >
    > Ciekawe, jakoś wcześniej nie zauważyłeś, że gość potrącił ludzi na
    > przejściu.

    Inteligentni ludzie podczas dyskusji zakładają, że poziom intelektualny
    współrozmówców jest wystarczający, by nie tracić czasu na mówienie o
    rzeczach oczywistych. Niestety w internecie to założenie bywa często
    błędne.

    --
    "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: