-
Data: 2011-07-05 01:40:37
Temat: Re: czy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu
Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]begin Artur Maśląg
>> Do tego prowadzi olewanie podstawowej zasady "nie widzę -- nie jadę".
>> Jak ktoś jeździ na pałę, to prędzej czy później w coś walnie i ma to
>> niewiele wspólnego z przepisami jaki takimi.
>
> Cieszę się, że do tego też doszedłeś. Jednak nie znaczy to, że przepisy
> można zlewać, bo wydaje mi się, że widzę.
Ależ ja tą zasadę wyznają od zawsze. Także jako pieszy przechodząc przez
jezdnię ("nie widzę -- nie idę").
>> Ostatnio zauważyłem, że znowu niezbyt się stosują. Jak dla mnie
>> sytuacja by znormalniała, gdyby postawili tam 70, bo i tak tyle wszyscy
>> jeżdżą, gdy tylko niewielkie natężenie ruchu na to pozwala (albo i
>> szybciej).
>
> Aaaaa - to teraz już wszyscy jadą 70km/h, a nie 80-100? Znaczy to więcej
> to już okazuje się rzadkość, a nie reguła?
Minimum 70.
> Nic nie ma - udowodniono, że super-hiper samochód hamuje niewiele lepiej
> niż typowe jeździdło przy normalnych prędkościach.
Nie wiem gdzie to udowodniono. Pomiędzy nowymi autami różnice sięgają
spokojnie 10 m (ze 100 km/h), dodaj do tego stare auto które nie jest w
idealnym stanie technicznym i oczywiście brak systemów idioto-odpornych
(ABS, EBD) i w realnej sytuacji drogowej ze wspomnianej setki zyskasz ze
20 metrów, jak nie więcej.
> Gdybym jeszcze miał
> swoją Warszawę, to bym Ci pokazał ile Twoje teorie o "kiepskich
> samochodach" mają wspólnego z rzeczywistością. Podobnie jak Polonezy ze
> spowalniaczami itd.
Ciężko by było, bo nie lubię niszczyć auta awaryjnym hamowaniem bez
potrzeby.
>>>> I przede wszystkim patrzeć na to, co się dzieje na pasach i w
>>>> okolicy.
>>>
>>> No popatrz - w końcu zauważyłeś to, co jest częścią kwestii
>>> zasadniczej.
>>
>> To jest oczywiste, a nie "w końcu zauważyłem".
>
> Ciekawe, jakoś wcześniej nie zauważyłeś, że gość potrącił ludzi na
> przejściu.
Inteligentni ludzie podczas dyskusji zakładają, że poziom intelektualny
współrozmówców jest wystarczający, by nie tracić czasu na mówienie o
rzeczach oczywistych. Niestety w internecie to założenie bywa często
błędne.
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway
Następne wpisy z tego wątku
- 05.07.11 03:13 to
- 05.07.11 06:14 Shrek
- 05.07.11 06:16 Shrek
- 05.07.11 06:31 J.F.
- 05.07.11 03:09 to
- 05.07.11 03:03 to
- 05.07.11 08:21 Andrzej Ława
- 05.07.11 06:13 Shrek
- 05.07.11 08:51 Artur Maśląg
- 05.07.11 08:56 szerszen
- 05.07.11 09:03 Artur Maśląg
- 05.07.11 12:15 Michał Gut
- 05.07.11 12:28 Cavallino
- 05.07.11 12:21 Cavallino
- 05.07.11 17:13 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-02-25 Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- 2025-02-25 rozliczenia policji
- 2025-02-25 Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- 2025-02-25 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-02-25 Warszawa => SQL Developer <=
- 2025-02-25 Zbigniew Ziobro śmie sugerować "niedostatki niezawisłości" sędzi (wątpliwości co do bezstronności)
- 2025-02-25 Kraków => DevOps Engineer (Junior/Regular) <=
- 2025-02-25 Kraków => Front-end Developer <=
- 2025-02-25 Szpital
- 2025-02-24 Gniazdo + wtyk
- 2025-02-24 Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-24 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=