  • 21. Data: 2010-01-04 20:03:27
    Temat: Re: czy kto? ma zbędne stare klawiatury ps2 ?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    bagno pisze:
    > Nie ma to jak pedalski dubbing. Bleee.

    A kto każe robić pedalski? Można normalny.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 22. Data: 2010-01-04 20:27:16
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    > A kto każe robić pedalski? Można normalny.

    Jezeli mozna to czemu nikt nigdy nie zrobil ?

  • 23. Data: 2010-01-04 20:48:00
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    bagno pisze:
    > Jezeli mozna to czemu nikt nigdy nie zrobil ?

    Kilka zrobili. Np. Shrek. Niestety same animowane znam. Ten naród dał
    się wkręcić w bełkocącego lektora z beznamiętnym głosem niezależnym od
    sceny.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 24. Data: 2010-01-05 05:49:21
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    > Kilka zrobili. Np. Shrek. Niestety same animowane znam. Ten naród dał
    > się wkręcić w bełkocącego lektora z beznamiętnym głosem niezależnym od
    > sceny.

    To chyba inne narody daly sie wkrecic w kastrowanie filmow z oryginalnych
    glosow aktorow i wstawianie jakiegos piskliwego dziadostwa. Odpowiednie
    wypowiadanie kwestii to jest element gry aktorskiej i nie zycze sobie zeby
    ktos mi te dialogi podmienial na jakis amatorski szmelc. Rownie dobrze
    moznaby
    chyba wyciac z obrazu twarze aktorow i wstawic mordy braci Mroczkow.

    Jedyne co mozna po ludzki zdubbingowac to chyba wlasnie bajki. Oczywiscie
    tylko animowane.

  • 25. Data: 2010-01-05 07:38:36
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Przemysław Adam Śmiejek"
    >Jak możesz wnioskować po moich wypowiedziach, korzystnie.

    Pisałeś po polsku na niemieckiej klawiaturze i było ci wygodnie? To
    chyba musisz się wiele nauczyć w kwestii pisania bezwzrokowego.

    >No średnio ,,minimalnie węższa''. Bardziej ,,trafiam kuźwa nie w te
    >klawisze co trzeba, bo każda klawiatura ma inny układ''. Póki się
    >pracuje na jednym to pół biedy, ale czasami skaczę pomiędzy laptopami

    Nie chwal się, też pracuję na wielu różnych klawiaturach.

    >ogólnie jest wesoło. Co z tego, że QWERTY takie samo, skoro już głupi
    >Ctrl i FN są zamienione raz tak, raz tak... Do tego całkowicie losowe
    >rozmieszczenie homów, endów, deletów i podobnych.

    E, akurat home, czy end używa się rzadko. Jak dotąd jedyną klawiaturą,
    która miała na tyle odbiegający od standardowego układ, żebym nie
    trafiał w klawisze, była klawiatura od Altusenowego KVM-a.

    >Nie losowo, bo ogólny układ jest ten sam.

    No właśnie nie ten sam, bo jednak chcesz coś pozmieniać.

    >Zwłaszcza, że nikt nie każe od
    >razu tzw. maszynistki wprowadzać, bo ona też jest do dupy.

    O widzisz. Prawie rozumiesz.

    >Można do
    >układu US dołożyć klawisze z ogonkami.

    Jassssne. Gdzie? (nie zabierając przy okazji backslashów, podkreśleń
    i innych takich).
    ATSD, szczytem perwersji był dla mnie któryś układ, który wymagał
    pisania cyfr z shiftem. O, znalazłem, to było francuskie AZERTY.

    "Rozważmy krowę sferyczną".

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\
    .\....@e...eu.org.\.\.

  • 26. Data: 2010-01-05 08:35:22
    Temat: Re: czy ktoś ma zbędne stare klawiatury ps2 ?
    Od: "ZS" <a...@w...pl>

    > Wiem, że firmy się takiego złomu pozbywają i można było czasami trafić
    > na allegro po dosłownie kilka zł ale teraz widze same niemieckie. Może
    > wie ktoś gdzie znaleźć takie stare klawiatury ? Potrzebowałbym z 10
    > takich najzwyklejszych (białych) o normalnym układzie bez dziwacznych
    > klawiszy. Szukam na allegro, na ebay i nic nie ma. Nowych za 10 zl
    > sie troche boje a wiecej nie dam bo sie dosyc szybko u mnie zuzywa
    > taka klawiatura.
    Ja ostatnio w tesco po 6zl kupiłem nowe klawiatury (tylko 7 sztuk mieli:) )
    Mam gwarancje i jak sie zepsuje to mogę oddać.

  • 27. Data: 2010-01-05 08:57:14
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:
    > narodowe, Francuzi mają, Czesi mają. A Polacy mają burczącego lektora,
    > który zagłusza cały klimat filmu. Albo w kinie napisy, które nie
    > pozwalają spokojnie śledzić akcji.

    A wiesz, że lektor i napisy są czasem uważane za lepsze roz-
    wiązanie, bo nie usuwają oryginalnej ścieżki mówionej?

    Aktor tworzy wizerunek postaci nie tylko swoim wyglądem, mi-
    miką czy zachowaniem, ale również *głosem*. A Ty sugerujesz,
    że usunięcie tego głosu i zastąpienie go innym (dubbing) jest
    najlepszym rozwiązaniem.

    Mam w swojej pamięci kilka filmów oglądanych najpierw w wer-
    sji z lektorem lub napisami, a potem z dubbingiem i zazwyczaj
    po oglądnięciu wersji dubbingowanej stwierdzałem, że oryginal-
    ne głosy aktorów były jednak o niebo lepsze. Przeciwna sytua-
    cja występowała jednak zdecydowanie rzadziej.

    PS. Pomijam już fakt, że niektóre filmy powstają z premedy-
    tacją z tekstem w konkretnym języku i wszystkie wersje
    językowe muszą być robione napisami lub ew. lektorem, bo
    inne rozwiązanie by rozwalało już całkiem koncepcję arty-
    styczną filmu.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 28. Data: 2010-01-05 08:58:22
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:
    > Pytanie, po co w jednym windowsie inne kodowanie w konsoli, inne w GUI,
    > zwłaszcza w czasach Visty, Sevena i powszechnego unikodu. Linuksy od lat
    > już zapominają o pokracznym ISO, a MS wciąż nie chce unikodu :(

    Tak się składa, że od Windows NT 3.1 tak GUI, jak i konsola
    pracują w Unikodzie. To tylko programów ludzie jakoś nie
    chcą w tym Unikodzie pisać. Ale to wina Microsoftu oczywiś-
    cie, prawda? ;)

    FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 29. Data: 2010-01-05 09:02:28
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Radosław Sokół napisał(a):

    > A wiesz, że lektor i napisy są czasem uważane za lepsze roz-
    > wiązanie, bo nie usuwają oryginalnej ścieżki mówionej?

    Shrek PL ;) z lektorem czy z napisami - to nie byłoby to ;P

    j.

  • 30. Data: 2010-01-05 09:09:30
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    bagno pisze:
    > To chyba inne narody daly sie wkrecic w kastrowanie filmow z oryginalnych
    > glosow aktorow i wstawianie jakiegos piskliwego dziadostwa.

    A kto każe wkładać piskliwe dziadostwo?

    ATPO: Ciebie wykastrowali z polskich znaków i twoje wypowiedzi są
    szalenie ciężkie w odbiorze.

    > Odpowiednie
    > wypowiadanie kwestii to jest element gry aktorskiej i nie zycze sobie zeby
    > ktos mi te dialogi podmienial na jakis amatorski szmelc.

    Tak, tak... I bez burczącego lektora świetnie ten element gry wyczuwasz.
    Zwłaszcza jak aktor się namiętnie albo agresywnie produkuje, a lektor i
    tak wszystko klepie głosem tego oklapłego psa z Hanna-Barbera
    (zapomniałem jak on się nazywał).

    --
    Przemysław Adam Śmiejek