  • 11. Data: 2009-08-26 06:49:51
    Temat: Re: czy jest taka przegladarka do zdjec ?
    Od: "Voltt" <v...@o...pl>

    Użytkownik "dziadek69" <a...@u...tlen.pl> napisał w wiadomości
    news:h70uce$3if$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał w wiadomości

    > ale to jest do zainstalowania czy online?
    >
    > zalezy mi na sofcie typu irfanview, czyli prosty w obsludze i za free :D

    W irfanie wciśnij T otworzy ci się okienko z miniaturkami (można w opcjach
    ustawiać sobie jakie wymiary mają mieć miniatury)
    Voltt

  • 12. Data: 2009-08-26 13:13:55
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    mg pisze:

    > GQview
    >
    > http://gqview-win.sourceforge.net/download.html
    > http://gqview-win.sourceforge.net/images/screentshot
    _004.jpg
    > Na obrazku przykładowym miniaturki są z boku ale to można zmienić w
    > ustawieniach programu.
    >
    > i jeszcze podobny wynalazek
    >
    > Cornice
    >
    > http://portableapps.com/apps/graphics_pictures/corni
    ce_portable
    > http://wxglade.sourceforge.net/extra/images/thumbnai
    ls.png

    Ale ja rozumiem, że wątkotwórca nie chce tak podzielonego okienka,
    tylko cały ekran na aktualny obrazek (fullscreen) i tylko gdzieś
    z boczku czy np. w rogu dyskretny podgląd następnego.

  • 13. Data: 2009-08-27 23:26:53
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze mg:

    > http://gqview-win.sourceforge.net/download.html
    > http://gqview-win.sourceforge.net/images/screentshot
    _004.jpg

    Nie ma to jak pryszczerski zmysł ergonomii.