  • 11. Data: 2011-01-17 23:00:00
    Temat: Re: czy jest jakiś serwis który pozwala sysłać SMS premium przez Internet?
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:ih1tbm$5kg$1@inews.gazeta.pl...

    > To naprawdę nie moja wina, że otaczasz się jełopami, nie potrafiącymi
    > wykonać prostej czynności. No cóż, widocznie dobrze się czujesz w
    > takim otoczeniu, jak mówi przysłowie - wśród ślepców jednooki królem.
    > Żeby nie być gołosłownym, przed wysłaniem poprzedniego posta
    > sprawdziłem podany w tym wątku przykładowy numer 8010, wysłany nań SMS
    > zatrzymał nieaktywną zresztą usługę.
    > Reasumując - łżesz, mniejsza już z tym, czy świadomie, czy z głupoty.

    > Czyli jednak z głupoty. CBDU.

    Słuchaj zasrańcu, nie musisz tak bronić swojego pleja który odpali ci
    zeta za pochlebnego posta.
    Sam to widziałem, na koncie ponad 20zł, nie dało się wyslać sms do WOŚPu
    dupku, błąd-wiadomość niewyslana, telefon sprawny.
    Zaraz pewnie rzucisz jakims debilnym regulaminem, bo na pewno żeby
    wesprzeć WOSP smsem premium trzeba podpisac jakies umowy, zglosic
    aktywacje uslugi, pogadać z konsultantem i co jeszcze ćwoku.
    Z plejem są same problemy, nic tam nie działa jak powinno i nie napalaj
    się tak tymi tanimi połączeniami, które sponsorują płacący z innych
    sieci do matołków którzy maja numery w plej.

  • 12. Data: 2011-01-17 23:45:27
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "pyton" napisał:

    > Sam to widziałem, na koncie ponad 20zł, nie dało się wyslać sms do WOŚPu
    > dupku, błąd-wiadomość niewyslana, telefon sprawny.

    Specjalnie dla ciebie, bo oprócz trwałego zidiocenia wykazujesz się również
    daleko posuniętą amnezją:

    Teza:
    "W Play się nie da wysłać z za granicy żadnego SMSa na numer skrócony,
    premium czy nie-premium (na przykład 8010)."

    Twoja odpowiedź:
    "Z Polski też nie"

    Ja sprawdziłem i okazało się, że można wysłać SMS z sieci Play (w Polsce) na
    numer 8010. Więc zełgałeś i zamiast przeprosić, to strugasz coraz większego
    durnia. Sprostowanie zostanie w archiwum, nawet żebyś się zapluł i zatupał
    na śmierć, podobnie jak pokaz twojego chamstwa i załgania.
    A teraz won.

    JoteR

  • 13. Data: 2011-01-18 09:39:41
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "pyton" <p...@o...no> napisał

    > Z plejem są same problemy, nic tam nie działa jak powinno i nie napalaj się
    > tak tymi tanimi połączeniami, które sponsorują płacący z innych sieci do
    > matołków którzy maja numery w plej.

    Dziwne. Mam 7 numerów firmowych w Play i nie narzekam. No ale są jeszcze
    osobniki typu pytong, którzy szukają wszystkiego czym możnaby obrzucić P4. Albo
    nie można wysłać SMSa premium, bo trzeba zrobić jakiś wałek, a oczywiście ze
    swojej sieci nie wyśle, bo nie ma darmowych (może kradzionych starterów - stąd
    taki płacz), albo twierdzi:

    > nie napalaj się tak tymi tanimi połączeniami, które sponsorują płacący z
    > innych sieci do matołków którzy maja numery w plej.

    A mi się wydaje, ze to nie ja jestem matołkiem, skoro Ty sponsorujesz moje
    darmowe połączenia.
    Spytam poraz drugi, jesteś spokrewniony jakoś ze swoim krzykliwym klonem
    iStrybim?

  • 14. Data: 2011-01-18 11:22:53
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jakiś wałek, a oczywiście ze swojej sieci nie wyśle, bo nie ma
    > darmowych (może kradzionych starterów - stąd taki płacz), albo

    To się ciesz i żyj w swoim świecie plej i znów post sponsorowany, można
    was poznac po tym że piszecie plej i pecztery z wielkich liter.
    Ja wysłałem, znajomy ma dwa numery, w mojej sieci i pleju, z tego
    drugiego chciał wysłać i się nie dało, bo nie, bo to plej.

    > A mi się wydaje, ze to nie ja jestem matołkiem, skoro Ty sponsorujesz
    > moje darmowe połączenia.
    > Spytam poraz drugi, jesteś spokrewniony jakoś ze swoim krzykliwym
    > klonem iStrybim?

    Nie wiem w ogóle o kim mówisz, myślisz że plej jest taki super i tylko
    jednej osobie się nie podoba? To się mylisz
    I nie sponsoruje, gdy jakiś plejowiec chce zebym do niego zadzwonił to
    figa, proszę o numer z normalnej sieci

  • 15. Data: 2011-01-18 11:24:48
    Od: "pyton" <p...@o...no>

> [...]
    > coraz większego durnia. Sprostowanie zostanie w archiwum, nawet żebyś
    > się zapluł i zatupał na śmierć, podobnie jak pokaz twojego chamstwa i

    Słuchaj psi zwisie, do Ciebie normalnie nie można, więc trzeba po
    chamsku. Moje doświadczenia wzięły się z tego, ze kiedyś kupiłem kartę i
    nie mogłem wysłać takiego smsa, bo trzeba doładować,
    bo trzema to, bo trzeba sramto. Tym razem numer nie mój, był już
    aktywowany, doładowany i też się nie dało.
    Teraz wyślij smsa SERCE na 75565 ze swojego pierd.... pleja, jak się uda
    to przynajmniej wesprzesz szczytny cel.

  • 16. Data: 2019-03-13 21:35:51
    Od: a...@g...com

    Ty jesteś jakiś niedojebany skidzie mam 2 telefony w play mój brat ma 2 brat i
    rodzice każdy jakoś może wysłać sms premium zachowujesz się jak totalne dziecko z
    autyzmem jesteś poprostu skidem

  • 17. Data: 2019-03-13 22:34:48
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 13/03/2019 21:35, a...@g...com wrote:
    > skidzie

    Pomiając gimnazjalną i nieco zmierzwioną formę wypowiedzi zainteresowało
    mnie to słowo. Chodzi o członków forów dla hackerów?