eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmczy jest jakiś serwis który pozwala sysłać SMS premium przez Internet?Re: czy jest jakiś serwis który pozwala sysłać SMS premium przez Internet?
    From: "pyton" <p...@o...no>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: czy jest jakiś serwis który pozwala sysłać SMS premium przez
    Internet?
    Date: Tue, 18 Jan 2011 12:22:53 +0100

    Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ih3n57$55m$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "pyton" <p...@o...no> napisał

    > Dziwne. Mam 7 numerów firmowych w Play i nie narzekam. No ale są
    > jeszcze osobniki typu pytong, którzy szukają wszystkiego czym możnaby
    > obrzucić P4. Albo nie można wysłać SMSa premium, bo trzeba zrobić
    > jakiś wałek, a oczywiście ze swojej sieci nie wyśle, bo nie ma
    > darmowych (może kradzionych starterów - stąd taki płacz), albo
    > twierdzi:

    To się ciesz i żyj w swoim świecie plej i znów post sponsorowany, można
    was poznac po tym że piszecie plej i pecztery z wielkich liter.
    Ja wysłałem, znajomy ma dwa numery, w mojej sieci i pleju, z tego
    drugiego chciał wysłać i się nie dało, bo nie, bo to plej.

    > A mi się wydaje, ze to nie ja jestem matołkiem, skoro Ty sponsorujesz
    > moje darmowe połączenia.
    > Spytam poraz drugi, jesteś spokrewniony jakoś ze swoim krzykliwym
    > klonem iStrybim?

    Nie wiem w ogóle o kim mówisz, myślisz że plej jest taki super i tylko
    jednej osobie się nie podoba? To się mylisz
    I nie sponsoruje, gdy jakiś plejowiec chce zebym do niego zadzwonił to
    figa, proszę o numer z normalnej sieci