  • 1. Data: 2011-01-12 21:48:28
    Temat: czy jest jakiś serwis który pozwala sysłać SMS premium przez Internet?
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    Czy jest jakiś serwis który pozwala sysłać SMS premium przez Internet?

    Na jakiś numer typu 7xxx i otrzymać kod zwrotny online lub na maila?
    Oczywiście płacąc za to przelewem, ewentualnie kartą.
    Tak by nie trzeba było w celu opłacenia jakieś usługi wykorzystywać
    telefonu.

  • 2. Data: 2011-01-14 18:43:41
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Miernik napisał:
> [...]
    > Oczywiście płacąc za to przelewem, ewentualnie kartą.
    > Tak by nie trzeba było w celu opłacenia jakieś usługi wykorzystywać

    Po co Ci to? Czy to ma służyć osobie, która nie umie wysyłać SMSów?

    Przemek

  • 3. Data: 2011-01-14 19:38:01
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    On Fri, 14 Jan 2011 19:43:41 +0100, Przemysław Kowalik wrote:

    > Po co Ci to? Czy to ma służyć osobie, która nie umie wysyłać SMSów?

    To ma służyć osobie która jest za granicą.

    Problem już rozwiązałem: na Allegro są osoby które sprzedają wysłanie SMSa
    premium ze swojego numeru i podają kod zwrotny - nawet taniej niż z
    telefonu - za złotówkę dostałem 4 kody 70xx czyli 61 groszy każdy
    normalnie.

  • 4. Data: 2011-01-14 22:43:35
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    > To ma służyć osobie która jest za granicą.

    I nie korzysta z polskiego sima w roamingu. Bo AFAIR przynajmniej w
    niektórych cennikach roamingowych jest możliwość wysłania SMSa
    premium/na stacjonarny za dopłatą równą cenie SMSa do Polski.

> [...]
    > premium ze swojego numeru i podają kod zwrotny - nawet taniej niż z
    > telefonu - za złotówkę dostałem 4 kody 70xx czyli 61 groszy każdy

    No tak, ale to działa tylko gdy chodzi o jakieś kody zwrotne (czyli w
    sumie o to czego akurat potrzebujesz). Jeżeli w zamian miałby być np.
    przesyłany serwis wiadomości smsowych przez jakiś czas, to raczej nie da
    się go przekierować gdzie indziej :-).

    Przemek

  • 5. Data: 2011-01-14 22:59:33
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:igq5gv$gnb$1@inews.gazeta.pl...

    > Po co Ci to? Czy to ma służyć osobie, która nie umie wysyłać SMSów?

    Moze nie chce doladowyac akurat telefonu, albo nie ma zamiaru byc potem
    w bazie danych operatora tych premium smsow i dostawac co chwile szans
    na wygranie Audi, Mercedesa czy czego tam jeszcze

  • 6. Data: 2011-01-15 06:07:07
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    On Fri, 14 Jan 2011 23:43:35 +0100, Przemysław Kowalik wrote:

    > I nie korzysta z polskiego sima w roamingu. Bo AFAIR przynajmniej w
    > niektórych cennikach roamingowych jest możliwość wysłania SMSa
    > premium/na stacjonarny za dopłatą równą cenie SMSa do Polski.

    W Play się nie da wysłać z za granicy żadnego SMSa na numer skrócony,
    premium czy nie-premium (na przykład 8010).

  • 7. Data: 2011-01-16 14:06:20
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Użytkownik "Miernik" <p...@p...miernik.name> napisał w wiadomości

    > W Play się nie da wysłać z za granicy żadnego SMSa na numer skrócony,
    > premium czy nie-premium (na przykład 8010).

    Z Polski też nie
    Play=porażka

  • 8. Data: 2011-01-16 14:40:04
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "pyton" napisał:

    > Z Polski też nie

    I czemu łżesz? Płacą ci za to, czy czynisz to tylko z bezinteresownej
    głupoty?

    > Play=porażka

    Podobnie jak twoi zleceniodawcy.

    JoteR

  • 9. Data: 2011-01-17 11:49:21
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > I czemu łżesz? Płacą ci za to, czy czynisz to tylko z bezinteresownej
    > głupoty?

    To wyślij smsa premium na WOŚP, ja swoją karte sim juz wywaliłem, ale
    kolega chciał wysłać, numer doładowywany i co? i gówno, nie dało się
    mimo trzech prób, więc nie rżnij durnia

    > Podobnie jak twoi zleceniodawcy.

    Nie mam żadnych zleceniodawców, nienawidze plaj czysto bezinteresownie,
    za to że są porażką.

  • 10. Data: 2011-01-17 17:13:22
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "pyton" napisał:

    > To wyślij smsa premium na WOŚP, ja swoją karte sim juz wywaliłem,
    > ale kolega chciał wysłać, numer doładowywany i co? i gówno, nie dało
    > się mimo trzech prób, więc nie rżnij durnia

    To naprawdę nie moja wina, że otaczasz się jełopami, nie potrafiącymi
    wykonać prostej czynności. No cóż, widocznie dobrze się czujesz w takim
    otoczeniu, jak mówi przysłowie - wśród ślepców jednooki królem.
    Żeby nie być gołosłownym, przed wysłaniem poprzedniego posta sprawdziłem
    podany w tym wątku przykładowy numer 8010, wysłany nań SMS zatrzymał
    nieaktywną zresztą usługę.
    Reasumując - łżesz, mniejsza już z tym, czy świadomie, czy z głupoty.

    > Nie mam żadnych zleceniodawców,

    Czyli jednak z głupoty. CBDU.

    JoteR