  • 1. Data: 2011-01-11 07:52:51
    Temat: Chińskie telefony
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Topowy chiński 4 calowy dualsim, wifi, EDGE, TV, Java,
    http://teleklony.pl/wp/?p=636

    Dualsim? Phiii QuadSim to jest to
    http://teleklony.pl/wp/?p=645

    Android Froyo, dualsim, 256MB RAM, HVGA,
    3,3 cala ale i TV, WIFI i GPS !!!
    http://teleklony.pl/wp/?p=632

  • 2. Data: 2011-01-11 11:02:50
    Temat: Re: Chińskie telefony
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-01-11 08:52, Jan Strybyszewski pisze:
    > Topowy chiński

    A ifon to niby jaki jest?
    chińska myśl techniczna + amerykański marketing = naciąganie frajerów

    P.

  • 3. Data: 2011-01-11 16:11:06
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

> [...]
    >
    > Dualsim? Phiii QuadSim to jest to
    > http://teleklony.pl/wp/?p=645
    >
    > Android Froyo, dualsim, 256MB RAM, HVGA,

    Przeciez taniej kupic atrapy telefonu zeby sprzedawac pijanym na imprezach
    jako kradzione. Nie wierze, ze ktos kupi taki telefon do codziennego uzytku
    ;)

    --
    Pozdr

  • 4. Data: 2011-01-11 17:33:06
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "G Nowak" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > Przeciez taniej kupic atrapy telefonu zeby sprzedawac pijanym na imprezach
    > jako kradzione. Nie wierze, ze ktos kupi taki telefon do codziennego
    > uzytku ;)

    Znaczy dzwoniłeś z któregoś ? Testowałeś je ?

  • 5. Data: 2011-01-11 18:04:59
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    tl pisze:

    > Użytkownik "G Nowak" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > Znaczy dzwoniłeś z któregoś ? Testowałeś je ?
    o ile dobrze interpretuje pytanie, to ktoś ostatnio pisał ze taki
    chiński telefon po paru dniach używania upadł właścicielowi. dokładniej
    to chyba brzmiało tak: "upadł, trzy razy o ścianę"
    ToMasz

  • 6. Data: 2011-01-11 18:25:26
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-01-11 17:11, G Nowak pisze:
    > Nie wierze, ze ktos kupi taki telefon do codziennego uzytku

    A niby to czemu?
    Raz na jakiś czas taki np. HTC czy Nokia zamawiają kilka kontenerów
    takich urządzeń po własną marką, dodają 1000% marży i sprzedają.
    P.

  • 7. Data: 2011-01-11 18:30:39
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 11 Jan 2011 12:02:50 +0100, Pan Piskorz wrote:
    >A ifon to niby jaki jest?
    >chińska myśl techniczna + amerykański marketing = naciąganie frajerów

    No, z ta mysla techniczna to chyba przesadzasz ?

    Natomiast chinskie raczki go skladaly .. albo i nie, bo japonski
    robocik.

    J.

  • 8. Data: 2011-01-11 18:48:37
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-01-11 19:25, Pan Piskorz pisze:

    > A niby to czemu?
    > Raz na jakiś czas taki np. HTC czy Nokia zamawiają kilka kontenerów
    > takich urządzeń po własną marką, dodają 1000% marży i sprzedają.
    > P.

    no daj spokój :D
    LOL
    --
    zimo wypierdalaj, bo chcemy budować boiska!

  • 9. Data: 2011-01-11 19:00:21
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-01-11 19:48, Diabełson pisze:
    > no daj spokój :D

    To patrz:

    Toto było w nieco prostszej wersji sprzedawane jako HTC oraz MDA Compact
    III.

    I tu patrz:
    http://www.youtube.com/watch?v=4Te-eLTMiYg

    Zero ściemy, normalny produkt.

    Zamów wagon takich telefonów, to wyprodukują ci w kolorze
    biało-czerwonym z twoim nazwiskiem na obudowie i pudełku.
    P.

  • 10. Data: 2011-01-11 19:16:56
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    > Znaczy dzwoniłeś z któregoś ? Testowałeś je ?

    Tak, mialem ta przyjemnosc. Pomijajac ten ostatni model (z Androidem)
    wiekszosc z nich nie ma nic z funkcjonalnosci oryginalu (Desire, iPhone,
    etc). Swoja droga ciekaw jestem, jak ten chinski Android ma sie na tle
    Galaxy S? Moze nie az tak zle biorac pod uwage, ze jest 4x tanszy.

    --
    Pozdr