  • 1. Data: 2011-01-11 06:26:11
    Temat: Jak dzwonić taniej z komórki na numery zagraniczne?
    Od: Tomek <n...@n...no>

    Dzwonię sporo z komórki na numery komórkowe w Danii. Czy istnieje jakaś
    tańsza oferta niż 59 gr/min? Może być coś wdzwanianego, ale wtedy za
    mniej niż 29 gr/min.

    Dzięki za podopowiedzi.

  • 2. Data: 2011-01-11 07:02:22
    Od: AL <a...@s...tam>

    Tomek pisze:
    > Dzwonię sporo z komórki na numery komórkowe w Danii. Czy istnieje jakaś
    > tańsza oferta niż 59 gr/min? Może być coś wdzwanianego, ale wtedy za
    > mniej niż 29 gr/min.
    >
    > Dzięki za podopowiedzi.

    tak - 6gr/min

    trzeba telefonu z wifi, skonfigurowana bramke voip, jakiegokolwiek
    punktu dostepowego (wlasnego lub otwartego)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 3. Data: 2011-01-11 07:03:46
    Od: AL <a...@s...tam>

    Tomek pisze:
    > Dzwonię sporo z komórki na numery komórkowe w Danii. Czy istnieje jakaś
    > tańsza oferta niż 59 gr/min? Może być coś wdzwanianego, ale wtedy za
    > mniej niż 29 gr/min.
    >
    > Dzięki za podopowiedzi.

    a wdzwaniane tez sa (dalej voip) - stawek nie pamietam

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 4. Data: 2011-01-11 07:16:16
    Od: Tomek <n...@n...no>

    On 11.01.2011 08:02, AL wrote:

    > tak - 6gr/min
    >
    > trzeba telefonu z wifi, skonfigurowana bramke voip, jakiegokolwiek
    > punktu dostepowego (wlasnego lub otwartego)

    Ciekawe gdzie jest VoIP po 6 gr na komórki... Nawet najtańszy betamax
    wychodzi powyżej 35 gr/min.
    Zapomniałem wspomnieć, że chodzi mi tylko o połączenia GSM.

    Znalazłem jeszcze promocję w Play: 20 minut do strefy 1 za 10 gr, ale
    chyba tylko do końca stycznia.

  • 5. Data: 2011-01-11 08:26:05
    Od: AL <a...@s...tam>

    Tomek pisze:

    > Ciekawe gdzie jest VoIP po 6 gr na komórki... Nawet najtańszy betamax
    > wychodzi powyżej 35 gr/min.
    > Zapomniałem wspomnieć, że chodzi mi tylko o połączenia GSM.

    no tak - przegapilem 'na GSM' - mea culpa
    taniej chyba nie znajdziesz - zwlaszcza na GSM
    (na stacjonarne w dani jest jak pisalem wyzej)

    > Znalazłem jeszcze promocję w Play: 20 minut do strefy 1 za 10 gr, ale
    > chyba tylko do końca stycznia.

    a czy przynajmniej pakiet minut nie wchodzilby w gre?
    W koncu - jesli nie jestes w roamingu (dzwonisz z PL), to taki np. mBank
    ma juz 19gr/minute do wszystkich (prepaid) - czyli taniej niz zakladane
    wczesniej 29gr/min(wada to posiadanie nowego numeru).
    W roznych sieciach - rozne bywaja pakiety promocyjne (czesto w roznym
    czasie rozlozone sa promocje)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 6. Data: 2011-01-11 09:29:57
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Tomek" <n...@n...no> napisał w wiadomości

    > Ciekawe gdzie jest VoIP po 6 gr na komórki... Nawet najtańszy betamax
    > wychodzi powyżej 35 gr/min.
    > Zapomniałem wspomnieć, że chodzi mi tylko o połączenia GSM.

    http://backsla.sh/betamax - najtańszy po 2,5 centa za minutę, następny za 4
    i 6 centów. Wdzwaniasz się na dostępowy Betamaxu w Polsce lub inwestujesz we
    fryca np. 7140 za 215,- na allegro i dalej na komórę w Danii

  • 7. Data: 2011-01-11 09:31:36
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "tl" <t...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 4 i 6 centów. Wdzwaniasz się na dostępowy Betamaxu w Polsce lub
    > inwestujesz we fryca np. 7140 za 215,- na allegro i dalej na komórę w

    Acha, możesz też postawić trixboxa i to samo uzyskać.

  • 8. Data: 2011-01-11 11:54:39
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    tl <t...@p...gazeta.pl> dared to write:

    > Użytkownik "tl" <t...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Acha, możesz też postawić trixboxa i to samo uzyskać.

    Możesz też założyć konto na Freeconet z numerem wdzwanianym, ustawić betamax jako
    operatora zewnętrznego i w regułach puścić przez niego cały ruch międzynarodowy.

    Nie testowałem konkretnie z Betamaksem, ale z takim localphone działa ślicznie.

    k.

  • 9. Data: 2011-01-11 17:01:09
    Od: Tomek <n...@n...no>

    On 11.01.2011 12:54, kashmiri wrote:
> [...]
    >
    > Nie testowałem konkretnie z Betamaksem, ale z takim localphone działa ślicznie.

    Dzięki wielki za pomysły, nie wiedziałem, że można znaleźć aż takie
    tanie połączenia. Wychodzi 12,5 gr z Actionvoip + 30 gr Heyah, łącznie
    43 gr. Z mBank mobile można zejść do 31,5 gr. Ciekawe tylko jak często
    leży i czy rozmówca cokolwiek jest w stanie zrozumieć.

    Patent z Freeconet też niezły, ale chyba nie umożliwiają podłączenia
    operatora zewnętrznego i używania ich numeru charytatywnie?

    Zupełnie nie wiem, co ma do tego wszystkiego Fritz 7140? Przecież to po
    prostu kombaj z bramką VoIP. Jak miałbym dzwonić z komórki?
    Jeśli już, to potrzebowałbym urządzenia, które będzie realizowało dostęp
    wdzwaniany na moim numerze stacjonarnym. Tzn. ja dzwonię z komórki na
    stacjonarny, i po wstukaniu czegoś mogę realizować połączenia VoIP-em.
    Ale to chyba trzeba załatwić trixboksem (swoją drogą, nie wiedziałem, że
    asterisk zmienił nazwę) a to już jest całkowicie nieopłacalne, jeżeli
    operator udostępnia numer polski numer stacjonarny -- koszty dzwonienia
    identyczne, a sprzęt trzeba kupić.

  • 10. Data: 2011-01-11 17:29:16
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

> [...]

    > mBank mobile można zejść do 31,5 gr. Ciekawe tylko jak często leży i czy
    > rozmówca cokolwiek jest w stanie zrozumieć.

    Z freszem masz po 5 gr/min , 300 minut/m-c na stcjonarne. Potem pakiety 30
    za 10 co daje 10 gr/min .

> [...]
    > wdzwaniany na moim numerze stacjonarnym. Tzn. ja dzwonię z komórki na
    > stacjonarny, i po wstukaniu czegoś mogę realizować połączenia VoIP-em.

    No, i to wlaśnie realizuje Ci ten kombajn.

> [...]
    > asterisk zmienił nazwę) a to już jest całkowicie nieopłacalne, jeżeli
    > operator udostępnia numer polski numer stacjonarny -- koszty dzwonienia

    Nie zmienił, to nakładka dla mniej profesjonalnych. Jak masz starego kompa
    to niczego nie musisz kupować.
    Można to zestawić tak, że wstukujesz tylko polski stacjonarny , a trixbox
    sam złoży resztę bez tracenia czasu na piny.