eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmczy jest jakiś serwis który pozwala sysłać SMS premium przez Internet?Re: czy jest jakiś serwis który pozwala sysłać SMS premium przez Internet?
  • Data: 2011-01-18 09:39:41
    Temat: Re: czy jest jakiś serwis który pozwala sysłać SMS premium przez Internet?
    Od: "Tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pyton" <p...@o...no> napisał

    > Z plejem są same problemy, nic tam nie działa jak powinno i nie napalaj się
    > tak tymi tanimi połączeniami, które sponsorują płacący z innych sieci do
    > matołków którzy maja numery w plej.

    Dziwne. Mam 7 numerów firmowych w Play i nie narzekam. No ale są jeszcze
    osobniki typu pytong, którzy szukają wszystkiego czym możnaby obrzucić P4. Albo
    nie można wysłać SMSa premium, bo trzeba zrobić jakiś wałek, a oczywiście ze
    swojej sieci nie wyśle, bo nie ma darmowych (może kradzionych starterów - stąd
    taki płacz), albo twierdzi:

    > nie napalaj się tak tymi tanimi połączeniami, które sponsorują płacący z
    > innych sieci do matołków którzy maja numery w plej.

    A mi się wydaje, ze to nie ja jestem matołkiem, skoro Ty sponsorujesz moje
    darmowe połączenia.
    Spytam poraz drugi, jesteś spokrewniony jakoś ze swoim krzykliwym klonem
    iStrybim?