eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmczy jest jakiś serwis który pozwala sysłać SMS premium przez Internet?Re: czy jest jakiś serwis który pozwala sysłać SMS premium przez Internet?
  • Data: 2011-01-17 23:45:27
    Temat: Re: czy jest jakiś serwis który pozwala sysłać SMS premium przez Internet?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "pyton" napisał:

    > Sam to widziałem, na koncie ponad 20zł, nie dało się wyslać sms do WOŚPu
    > dupku, błąd-wiadomość niewyslana, telefon sprawny.

    Specjalnie dla ciebie, bo oprócz trwałego zidiocenia wykazujesz się również
    daleko posuniętą amnezją:

    Teza:
    "W Play się nie da wysłać z za granicy żadnego SMSa na numer skrócony,
    premium czy nie-premium (na przykład 8010)."

    Twoja odpowiedź:
    "Z Polski też nie"

    Ja sprawdziłem i okazało się, że można wysłać SMS z sieci Play (w Polsce) na
    numer 8010. Więc zełgałeś i zamiast przeprosić, to strugasz coraz większego
    durnia. Sprostowanie zostanie w archiwum, nawet żebyś się zapluł i zatupał
    na śmierć, podobnie jak pokaz twojego chamstwa i załgania.
    A teraz won.

    JoteR