eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmczy jest jakiś serwis który pozwala sysłać SMS premium przez Internet?Re: czy jest jakiś serwis który pozwala sysłać SMS premium przez Internet?
  • Data: 2011-01-18 11:24:48
    Temat: Re: czy jest jakiś serwis który pozwala sysłać SMS premium przez Internet?
    Od: "pyton" <p...@o...no> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:ih2kaq$i9b$1@inews.gazeta.pl...

    > Specjalnie dla ciebie, bo oprócz trwałego zidiocenia wykazujesz się
    > również daleko posuniętą amnezją:
    >
    > Teza:
    > "W Play się nie da wysłać z za granicy żadnego SMSa na numer skrócony,
    > premium czy nie-premium (na przykład 8010)."
    >

    > Twoja odpowiedź:
    > "Z Polski też nie"
    >
    > Ja sprawdziłem i okazało się, że można wysłać SMS z sieci Play (w
    > Polsce) na numer 8010. Więc zełgałeś i zamiast przeprosić, to strugasz
    > coraz większego durnia. Sprostowanie zostanie w archiwum, nawet żebyś
> [...]

    Słuchaj psi zwisie, do Ciebie normalnie nie można, więc trzeba po
    chamsku. Moje doświadczenia wzięły się z tego, ze kiedyś kupiłem kartę i
    nie mogłem wysłać takiego smsa, bo trzeba doładować,
    bo trzema to, bo trzeba sramto. Tym razem numer nie mój, był już
    aktywowany, doładowany i też się nie dało.
    Teraz wyślij smsa SERCE na 75565 ze swojego pierd.... pleja, jak się uda
    to przynajmniej wesprzesz szczytny cel.