eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmczy jest jakiś serwis który pozwala sysłać SMS premium przez Internet?Re: czy jest jakiś serwis który pozwala sysłać SMS premium przez Internet?
  • Data: 2011-01-17 17:13:22
    Temat: Re: czy jest jakiś serwis który pozwala sysłać SMS premium przez Internet?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "pyton" napisał:

    > To wyślij smsa premium na WOŚP, ja swoją karte sim juz wywaliłem,
    > ale kolega chciał wysłać, numer doładowywany i co? i gówno, nie dało
    > się mimo trzech prób, więc nie rżnij durnia

    To naprawdę nie moja wina, że otaczasz się jełopami, nie potrafiącymi
    wykonać prostej czynności. No cóż, widocznie dobrze się czujesz w takim
    otoczeniu, jak mówi przysłowie - wśród ślepców jednooki królem.
    Żeby nie być gołosłownym, przed wysłaniem poprzedniego posta sprawdziłem
    podany w tym wątku przykładowy numer 8010, wysłany nań SMS zatrzymał
    nieaktywną zresztą usługę.
    Reasumując - łżesz, mniejsza już z tym, czy świadomie, czy z głupoty.

    > Nie mam żadnych zleceniodawców,

    Czyli jednak z głupoty. CBDU.

    JoteR