    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: czy gdyby usenet pad?
    Date: Tue, 17 Apr 2012 19:29:30 +0200

    W dniu 17.04.2012 19:25, Ignacy pisze:
    > U?ytkownik "Przemys?aw Adam ?miejek"<n...@s...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > A co jest fajnego w Fejsbuku?

    Nie wiem, mnie nie pytaj. Ja jestem ostatni dinozaur UseNetu.

    > mam nadziej? ?e Google+ wyprze Fejsbuka

    Nie, żeby mi jedno albo drugie jakoś pasowało, ale akurat G+ w nowej
    szacie jest po prostu nieużywalne nawet w zakresie udającym Fejsbuka.
    Nieczytelne i bez sensu, nawet Prywatnej Wiadomości nie można komuś
    wysłać. A do tego ewentualnie jeszcze czasami używam Fejsbuka... Żeby
    znaleźć kogoś z dalszych znajomych i coś mu napisać, jak nie mam jego
    mejla/GG.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek