  • 21. Data: 2009-04-01 19:06:48
    Temat: Re: czy eos 400d to dobry aparat?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    j...@a...at pisze:
    > cos jak fiat panda - owszem jezdzic sie da.

    No to co nie tak z tą pandą poza tym że obciach?

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 22. Data: 2009-04-01 19:18:00
    Od: j...@a...at

    On 1 Apr., 21:06, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > No to co nie tak z tą pandą poza tym że obciach?
    >
    > --
    > pozdrawia Adam
    > różne takie tam:www.smialek.prv.pl
    > /moja ulubiona lektura? - Adam Śmiałek ''Curriculum Vitae''/

    owszem jest dobra tyle tylko ze z najnizszej polki.
    tzn jest dobra na najnizsza polke.

  • 23. Data: 2009-04-01 19:28:05
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    j...@a...at pisze:

    > owszem jest dobra tyle tylko ze z najnizszej polki.
    > tzn jest dobra na najnizsza polke.

    No to czyli że obciach. Ale co jeszcze? Krzywo jeździ, fotel kłuje w
    dupę czy może klakson nie stroi?

  • 24. Data: 2009-04-02 09:41:03
    Od: Bogdan Blaszczak <b...@U...wprost.pl>

    wiktor [wiki] matlakiewicz pisze:
    > czeŚĆ,
    > ... a dzień taki sam u nas jak u Was,

    > Nie jest.
    > Pobawiłem się tym dziś trochę - i to działa :o)
    > Dziękuję pięknie za poradę.
    >
    > Na marginesie doijaśnię, że przesunięcie ku czerwieni zauważyłem
    > porównując podgląd w aparacie z rejestrowaną rzeczywistością.

    Bardziej zgodny z rzeczywistością Canon jest w trybie Neutral albo
    Fithful. W trybie Standard Canon zawsze docieplał, bo niby tak sie
    bardziej ludziom podoba. Najpierw próbuj zmienic ten styl, a dopiero w
    drugiej kolejności kombinuj z WB shift.

    --
    BlaTek
    mail(atob(rot13('LzkuqTIeDTWfLHejnl5wol51nj=='.repla

  • 25. Data: 2009-04-02 12:09:56
    Od: "pawel" <u...@w...pl>

    Użytkownik <j...@a...at> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

    >nie chce ostudzac Twego zapalu.
    >to aparat z najnizszej polki.
    >cos jak fiat panda - owszem jezdzic sie da.

    Taa, tyle że autor tematu przesiada się z roweru....

  • 26. Data: 2009-04-02 12:39:29
    Od: nb <n...@n...net>

    at Thu 02 of Apr 2009 11:41, Bogdan Blaszczak wrote:

    > Bardziej zgodny z rzeczywistością Canon jest w trybie Neutral albo
    > Fithful. W trybie Standard Canon zawsze docieplał,

    Czy tylko Canon? Od lat nurtuje mnie to pytanie i jakoś
    nie mogę się zabrać za utworzenie wątku poruszającego problem.

  • 27. Data: 2009-04-02 12:45:54
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    wiktor [wiki] matlakiewicz napisał(a):
> [...]
    >
    > Na marginesie doijaśnię, że przesunięcie ku czerwieni zauważyłem
    > porównując podgląd w aparacie z rejestrowaną rzeczywistością.

    Ale podgląd w aparacie to słaba wyrocznia. Nie wiesz na ile ociepla sam
    podgląd.

    wer

  • 28. Data: 2009-04-02 13:54:48
    Od: Bogdan Blaszczak <b...@U...wprost.pl>

    nb pisze:

    > Czy tylko Canon? Od lat nurtuje mnie to pytanie i jakoś
    > nie mogę się zabrać za utworzenie wątku poruszającego problem.

    Z tego co na grupie słychać, to szczególnie Canon. Ale ja nigdy w to
    szczegółowo nie wnikałem, bo od iluś tam lat wołam zdjęcia tylko z
    RAW-ów, i w zasadzie mnie to zwisa jaki jest profil w aparacie.

  • 29. Data: 2009-04-02 14:56:52
    Od: "wiktor [wiki] matlakiewicz" <w...@s...pl>

    czeŚĆ,
    napisał b...@n...pl na pl.rec.foto.cyfrowa do nas:

    > Ale podgląd w aparacie to słaba wyrocznia.

    Akurat takie przesuniecie ku czerwieni jakie 1000D ma,
    to da sie zauważyć.

    > Nie wiesz na ile ociepla sam
    > podgląd.

    Nie wiem takze, dlaczego wyciąłeś następne zdanie, to o monitorze,
    na którym da się owo przesunięcie zaobserwować.

    Przypomnę:
    <uncut>
    | Na monitorze też było coś niecoś widać - patrząc na zdjęcia
    | robione S3IS oraz 1000D te drugie wyglądały na bardziej
    | czerowne, jakby cieplejsze.
    </>

    > wer

    pozdrawiam
    Wiki

    --
    wiktor [wiki] matlakiewicz //^\\___ And when I vest my flashing sword
    8o ^ / And my hand takes hold in judgement

  • 30. Data: 2009-04-02 14:58:51
    Od: "wiktor [wiki] matlakiewicz" <w...@s...pl>

    czeŚĆ,
    napisał Bogdan Blaszczak na pl.rec.foto.cyfrowa do nas:

    > Bardziej zgodny z rzeczywistością Canon jest w trybie Neutral albo
    > Fithful. W trybie Standard Canon zawsze docieplał, bo niby tak sie
    > bardziej ludziom podoba.

    A żeby ich.
    W efekcie zdjęcia przedwiosennych drzew wychodzą jakieś takie rude.

    > Najpierw próbuj zmienic ten styl, a dopiero w
    > drugiej kolejności kombinuj z WB shift.

    Akurat style odkryłem i wykorzystałem praktycznie od początku.
    Podobnie jak WB :o)

    pozdrawiam
    Wiki